بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت سوم: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت سوم: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت سوم: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

مزایای بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال چیست

بازاریابی دیجیتال چیست

بر خلاف بسیاری از تلاش های بازاریابی آنلاین، بازاریابی دیجیتال به بازاریابان اجازه می دهد تا نتایج دقیق را در زمان واقعی ببینند. اگر شما تا به حال یک آگهی در یک روزنامه داده اید، می دانید که چقدر دشوار است که بتوانید تعداد افرادی را  که واقعا به آگهی شما توجه کرده اند را برآورد کنید. هیچ راه مطمئنی برای دانستن اینکه آیا این تبلیغات چند بار دیده شده است، وجود ندارد.

از سوی دیگر، با بازاریابی دیجیتال، شما می توانید ROI و تقریبا هر جنبه ای از تلاش های بازاریابی خود را اندازه گیری کنید. در اینجا چند نمونه آورده شدخ است:  ترافیک وب سایت ، شما می توانید تعداد دقیقی از افرادی که صفحه اصلی وب سایت شما را در زمان واقعی خود مشاهده کرده اند با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل دیجیتال، موجود در پلت فرم های بازاریابی مانند HubSpot ببینید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

همچنین می توانید ببینید که تعداد صفحاتی که بازدید کرده اند، چه دستگاهی استفاده کرده اند و از کدام موقعیت جغرافیایی بوده اند. این اطلاعات به شما کمک می کند تا اولویت بندی کانال های بازاریابی را با صرف زمان کمتر و بر اساس تعداد افراد انجام دهید. به عنوان مثال، اگر فقط 10٪ از ترافیک شما از جستجوی اورگانیک است، می دانید که احتمالا شما نیاز به صرف وقت برای جستجوگرها برای افزایش این درصد دارید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

با بازاریابی آنلاین، بسیار دشوار است که بگویید چگونه افراد با برند شما ارتباط برقرار می کنند قبل از تعامل با یک فروشنده یا خرید. با بازاریابی دیجیتال، می توانید الگوهای و الگوهای رفتار افراد را قبل از رسیدن به مرحله نهایی در سفر خریداران خود، شناسایی کنید، به این معنی که می توانید تصمیمات آگاهانه تر در مورد نحوه جذب آنها به وب سایت خود را در بالای قیف بازاریابی بیابید. عملکرد محتوا ، تصور کنید که شما یک بروشور محصول ایجاد کرده اید و آن را از طریق صندوق های پستی برای مردم ارسال کرده اید – این بروشور یک شکل از محتوا است.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

مشکل این است که شما نمیدانید که چند نفر بروشور خود را باز کرده یا چند نفر آن را به سطل زباله انداختند. حالا تصور کنید که این بروشور را در وب سایت خود داشته باشید. شما می توانید دقیقا مشخص کنید که چگونه بسیاری از افراد صفحه ای را که در آن میزبانی شده اند مشاهده کردند و شما می توانید اطلاعات تماس کسانی که آن را با استفاده از فرم ها دانلود می کنند، جمع آوری کنید. نه تنها می توانید تعداد  افراد زیادی را با محتوای خود درگیر کنید، بلکه هنگامی که افراد آن را دانلود می کنند، منجر به واجد شرایط برای خرید می شوند.

مدلسازی مربوطه – بازاریابی دیجیتال چیست؟

استراتژی بازاریابی دیجیتالی همراه با ابزار و فن آوری های مناسب به شما امکان می دهد تا تمام فروش خود را با کسب و کار خود را با اولین نقطه تماس دیجیتال مشتری ردیابی کنید.

ما از این مدل سازی استفاده می کنیم که به شما اجازه می دهد تا روند کسب و کار افراد را بررسی و شناسایی کنید و به شما در تصمیم گیری های آگاهانه تر در مورد اینکه چه بخش هایی از استراتژی بازاریابی شما مورد توجه قرار می گیرند و چه بخش هایی از چرخه فروش شما نیاز به اصلاح دارد کمک می کند.

اتصال نقطه بین بازاریابی و فروش بسیار مهم است ، شرکت هایی با فروش قوی و هماهنگی با بازاریابی نرخ رشد سالانه 20٪، را در مقایسه با 4٪ کاهش درآمد برای شرکت های با هماهنگی ضعیف تر به همراه دارد. اگر شما با استفاده از فن آوری های دیجیتال می توانید مشتری خود را از طریق چرخه خرید بهبود بخشید، احتمالا به طور کلی کسب و کار شما مثبت است.

چه نوع محتوای دیجیتالی باید ایجاد کنم؟

نوع محتوا که ایجاد می کنید بستگی به نیازهای مخاطبان شما در مراحل مختلف در سفر خریدار دارد. شما باید با ایجاد شخصیت های خریدار برای شناسایی اهداف و چالش های مخاطبان خود در رابطه با کسب و کارتان استفاده کنید. در سطح اولیه، محتوای آنلاین شما باید با هدف کمک به آنها در دستیابی به این اهداف و غلبه بر چالش های آنها باشد.

سپس، باید برای زمانی که بیشترین آمادگی برای مصرف این محتوا را در رابطه با مرحله ای که در سفر آنها در خرید هستند، فکری کنید. ما این را نقشه محتوا  می نامیم.

با نقشه برداری محتوا، هدف این است که محتوا را مطابق با:

  1. مشخصات فردی که آن را مصرف می کند (این همان جایی است که خریداران خریداری می کنند).
  2. چقدر آن شخص به خرید (یعنی مرحله چرخه حیات خود) نزدیک است.

از نظر قالب محتوا، چیزهای زیادی برای امتحان وجود دارد. در اینجا به برخی از گزینه ها در هر مرحله از سفر خریدار اشاره می کنیم:

مرحله آگاهی – بازاریابی دیجیتال چیست؟

  • پست های وبلاگ. برای افزایش ترافیک ارگانیک با سئو قوی و استراتژی کلمه کلیدی.
  • اینفوگرافیک. بسیار شفاف است، به این معنی که آنها شانس خود را از طریق رسانه های اجتماعی پیدا می کنند در زمانی که دیگران مطالب شما را به اشتراک بگذارند.
  • فیلم کوتاه، با این وجود، اینها بسیار قابل اشتراک گذاری هستند و می توانند به نام تجاری شما توسط مخاطبان جدید توسط میزبانی آنها در سیستم عامل هایی مانند YouTube کمک کنند.

مرحله در نظر گرفتن – بازاریابی دیجیتال چیست؟

  • کتابهای الکترونیکی، به طور کلی جامع تر از یک پست وبلاگ یا اینفوگرافیک است، به این معنی که بیشتر احتمال دارد که افراد اطلاعات تماس خود را برای دریافت آن تبادل کند.
  • گزارش های تحقیقاتی. باز هم این محتوا با ارزش بالا است که برای تولید مناسب است. گزارش های تحقیقاتی و داده های جدید برای صنعت شما (همچنین می تواند برای مرحله آگاهی به کار رود زیرا آنها اغلب توسط مطبوعات رسانه ها یا صنعت مورد توجه قرار می گیرند.)
  • وبینارها. همانطور که آنها یک فرم دقیق تر و تعاملی از محتوای ویدئویی هستند، وبینارها یک فرمت محتوایی مناسب تر و جامع تر از یک پست وبلاگ یا ویدئو کوتاه هستند.

مرحله تصمیم گیری – بازاریابی دیجیتال چیست؟

  • مطالعات موردی. مطالعات موردی مفصل در وب سایت شما می تواند یک فرم موثر برای محتوا برای کسانی باشد که تصمیم به خرید می گیرند، زیرا این امر به شما کمک می کند بر تصمیم خود تاثیر مثبت داشته باشید.
  • مشتریان. اگر مطالعات موردی مناسب برای کسب و کار شما نباشد، توصیفات کوتاه در مورد وب سایت شما یک جایگزین خوب است. برای برند های B2C، نظر سنجی ها را کمی بیشتر در نظر بگیرید. اگر شما یک نام تجاری برای لباس هستید، ممکن است عکس هایی از نحوه ساخت لباس های پیراهن یا لباس های دیگر مناسب باشد و از یک هشتگ مارک دار که مردم می توانند از آن استفاده کنند.

چه مدت طول خواهد کشید تا نتایج حاصل از محتویات را مشاهده کنم؟

با بازاریابی دیجیتال، اغلب می توانید نتایج را بسیار سریعتر از آنچه که ممکن است در بازاریابی آفلاین مشاهده کنید، بدانید زیرا اندازه گیری ROI آسان تر است. با این حال، در نهایت به مقیاس و کارآیی استراتژی بازاریابی دیجیتال بستگی دارد.

اگر وقت خود را برای ایجاد مخاطبین خریدار جامع برای شناسایی نیازهای مخاطبان خود صرف میکنید و برای ایجاد جذابیت و تبدیل آنها به محتوای آنلاین کافی تمرکز کنید، احتمالا در شش ماه اول نتایج قوی خواهید یافت.

اگر تبلیغات پرداخت شده بخشی از استراتژی دیجیتال شما باشد، این نتایج حتی سریعتر بدست میایند، اما توصیه می شود که با استفاده از محتوا، جستجوگرها و رسانه های اجتماعی برای موفقیت درازمدت و پایدار، ساختن دستاوردهای ارگانیک (یا رایگان) تمرکز کنید.

 

مطالعه مطالب زیر توصیه می شود:

بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت دوم: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت آخر: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

سایت درج آگهی رایگان، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت

در مورد تبلیغات بیشتر بدانید.

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat