چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

در این مقاله سایت درج آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت به موضوع چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟ میپردازد.

این روزها که قیمت‌های بلیط هواپیما به شدت افزایش پیدا کرده است و معلوم هم نیست که چه زمانی به قیمت سابق برمی‌گردند یا اصلاً پایین می‌آیند یا خیر، از این رو خرید بلیط هواپیما ارزان بیشتر از همه برای آن‌هایی که به هر دلیلی و از روی ناچاری قصد سفر با هواپیما را دارند، اهمیت خواهد داشت؛ اما مهم‌تر از هر چیزی، چگونگی و تکنیک‌های خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت است.

چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

متأسفانه بسیاری از سایت‌ها که در گذشته بلیط های ارزان و به اصطلاح چارتری را به فروش می‌رسانند، امروزه دیگر صفحه سایت خود را به دلیل نداشتن توانایی در تأمین این بلیط ها بسته‌اند و مانند بقیه اقدام به فروش بلیط های عادی به مسافران می‌کنند. برای همین در چند ماه گذشته، تهیه بلیط هواپیما با قیمت مناسب به یک دغدغه و معضلی برای مسافران و حتی بعضی از آژانس‌ها شده است.

در این مقاله سایت درج آگهی رایگان بقیمت، قصد داریم تا به شما تکنیک‌های خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت را بیان کنیم. اینکه کدام تکنیک بیشتر از بقیه به شما کمک می‌کند، بستگی به شرایط دارد. به هر حال به کار بردن این تکنیک‌ها در کنار هم دست آخر شما را به سمت یک بلیط ارزان راهنمایی می‌کند.


خواندن مقاله زیر را به شما توصیه می‌کنیم

چگونه یک تور مناسب پیدا کنیم؟

بلیط هواپیما

ویژگی‌های راهنمای تور خوب چیست؟ در سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت

خرید بلیط هواپیما ارزان

برای دسته بندی آگهی تور و بلیط کلیک کنید…


تکنیک‌های خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

  1. در روزهای شلوغ اقدام به خرید نکنید

تعطیلی‌های رسمی به ویژه آن‌هایی که دو تا سه روز پشت سر هم هستند، عید نوروز و آخر هفته‌ها از روزهایی که بیشترین زمان مسافرت به خود اختصاص می‌دهند. در این روزها، قیمت هتل‌ها و بلیط های هواپیما به شدت افزایش پیدا می‌کند و بعد از اینکه دوره پیک تمام شد، کم کم به قیمت قبلی برخواهند گشت. در این روزها، خرید بلیط هواپیما اشتباه محض است. از آنجا که تعداد مسافران در این روزها زیاد می‌شود، شرکت‌های هواپیمایی برای دریافت سود بیشتر، اقدام به افزایش قیمت بلیط کرده و متأسفانه خدماتی هم که به مسافران می‌دهند، هیچ تفاوتی نسبت به قبل نخواهد داشت.

  1. به دنبال سایت‌های چارتری باشید

با اینکه تعداد سایت‌های ارائه دهنده بلیط چارتری نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است؛ اما هنوز سایت‌هایی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. حتی بعضی از سایت‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما، خود دارای بلیط های چارتری مخصوصی هستند که با مراجعه به سایت یا دفتر آن‌ها می‌توان بلیط ها را تهیه کرد.

  1. در خبرنامه ایمیل یا پیامک آن عضو شوید

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دلایلی مانند مسافرت یا مأموریت کاری همیشه باید درحال تردد از این شهر به شهرهای دیگر باشید، برای شما خرید بلیط ارزان، مزیت مهمی به حساب می‌آید. بررسی مداوم سایت‌های مختلف برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما و اینکه کدام ارزان‌تر می‌دهد تا خرید کنید، یک فعالیت وقت‌گیر و پرحوصله‌ای است؛ از این رو، بهترین راه عضو شدن در خبرنامه ایمیل یا پیامکی آژانس‌های هواپیمایی است. بیشتر این شرکت‌ها، تخفیف‌های ویژه خود را از طریق ایمیل یا پیامک به افراد عضو خبرنامه ارسال می‌کنند و به این صورت خیلی راحت و سریع می‌توانند علاوه بر حفظ مشتریان فعلی، افراد جدیدی را هم جذب کنند. البته دریافت این خبرنامه نیازمند این است که اول از همه شما ایمیل خود را بررسی کنید و دوم جلوی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را نبسته باشید.

  1. بهترین زمان‌های خرید بلیط هواپیما ارزان را بدانید

بسیاری از خانواده‌ها و افرادی که قصد سفر با هواپیما را دارند، خرید بلیط را به زمانی موکول می‌کنند که میزان مسافرت در کشور از حد متوسط خیلی پایین‌تر باشد. ماه‌هایی مانند مهر، دی و خرداد که زمان بازگشایی و امتحانات مدارس است و اکثر خانواده‌ها و به ویژه دانشجویان درگیر مسائل درسی خود هستند. بهمن ماه که هوا به شدت سرد است و کمتر کسی در این فصل به فکر سفر می‌افتد. همچنین اواسط هفته مانند دوشنبه و سه شنبه و روزهای بعد از تعطیلی‌ها مانند چهاردهم فروردین، با توجه به پایین بودن میزان سفر، قیمت بلیط هواپیما هم نسبت به بقیه روزها پایین‌تر است.

  1. پرواز لحظه آخری در فرودگاه

این یک روش ریسک پذیر است و خیلی نمی‌توان به آن اعتماد کرد؛ اما به هر حال خیلی از افراد هستند که از همین طریق بلیط هواپیما ارزان خریداری می‌کنند، حتی کمتر از قیمت‌های چارتری در سایت‌ها! در واقع، در زمان‌هایی که پیک مسافر نیست، مسئولین شرکت‌های هواپیمایی، برای اینکه هواپیما خالی نرود و تمام صندلی‌ها پر شود تا به اصطلاح ضرر کمتری کنند، حتی حاضر هستند که بلیط را زیر 100 هزار تومان هم به فروش برسانند. برای اینکه بتوانید تا چنین بلیطی را تهیه کنید، بلیط لحظه آخر و دقیقاً نزدیک پرواز وارد فرودگاه شوید؛ البته اگر شانس با شما یاری باشد.

خرید بلیط هواپیما ارزان که برای خودم اتفاق افتاده برایتان تعریف میکنم:

دوسال قبل تصمیم گرفتم به همراه خانواده به کیش سفر کنم. با بررسی سایت های اینترنتی تور و فروش بلیط هواپیما، هر چه به روز مسافرت نزدیک می شدم، قیمت ها بالاتر می رفت. به ناچار بلیط رفت را خریداری کردم. وقتی یکی از دوستانم که ساکن کیش هست متوجه شد من و خانواده ام به کیش سفر خواهیم کرد، گفت بلیط برگشت را از کیش و لحظه آخر تهیه کنید. با اعتمادی که به دوستم داشتم به کیش سفر کردیم. ضمن اینکه خیلی خوش گذشت، دوست ما صبح همان روز برگشت بلیط با قیمت یک چهارم قیمت واقعی برای ما تهیه کرد . این تجربه خوبی بود. شما هم اگر ریسک پذیر هستید امتحان کنید!!!

  1. خرید مستقیم از آژانس‌های هواپیمایی

هیچ‌کسی مثل مسئول فروش بلیط هواپیما در آژانس‌ها دست در خرید انواع بلیط هواپیما باز نیست. آن‌ها به راحتی از طریق سیستم خود به مرکز وصل است، به تمامی بلیط های چارتری و ارزان قیمت دسترسی دارند. البته اگر با مسئول بلیط آشنا باشید، او برای شما بلیط های ویژه‌تر را خریداری خواهد کرد. به هر حال اگر هیچ‌گونه دسترسی به اینترنت و دیگر روش‌های خرید بلیط هواپیما ارزان ندارید، مراجعه به آژانس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

  1. از قبل خرید کنید

زمان سفر خود را از قبل تعیین کنید. البته اگر سفر شما به یک‌باره اتفاق نیافتد؛ برای مثال هنگامی که زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد، متأسفانه بعضی از آژانس‌ها قیمت های بلیط هواپیما را در همان روزها افزایش دادند و بیشتر افراد مجبور به خرید بلیط های گران شدند؛ اما آن‌هایی که از قبل بلیط خود را تهیه کرده بودند، دیگر لازم نبود تا ما به تفاوت آن را بپردازند. برای همین اگر زمان سفر شما مشخص است، بهتر است که هر چه زودتر اقدام به خرید کنید.

چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟

به هر سایتی اعتماد نکنید

این روزها بعضی از سایت‌ها با سوءاستفاده کردن از چنین موقعیت اقتصادی، با راه اندازی سایت شبیه آژانس هواپیمایی، افراد را ترغیب می‌کنند که خرید بلیط هواپیما ارزان را از آن‌ها کنند. متأسفانه بعضی از این موارد کلاهبرداری بوده و در آخر و زمان ارائه بلیط سیستمشان از دسترس شما خارج می‌کنند. برای همین حتماً در هنگام خرید، به شماره ثبت شده آژانس و همچنین اینماد سایت، دقت کنید.

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat