چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟ (آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟ (آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟ (آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

گروه تبلیغات سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت در خصوص تبلیغات متمایز نسبت به رقبا بررسی و مقاله زیر را آماده کرده است.

این روزها همه آن‌هایی که کسب‌وکاری دارند، به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند فروش خود را نسبت به بقیه و حتی سال گذشته افزایش دهند و از هر روش تبلیغاتی سنتی و اینترنتی نیز استفاده می‌کنند. تا اینجای کار نمی‌توان مشکلی یا موردی در این مسئله دید. به هر حال حق هر کسب‌وکاری است که برای افزایش فروش و رشد خود از سیستم‌های تبلیغاتی موجود در کشور استفاده کند؛ اما مشکل از جایی شروع می‌شود که امروزه فقط چند درصد از این تبلیغات موفقیت آمیز است و بقیه بیشتر حکم یک عروسک نمایشی دارند تا اینکه تبلیغات باشند و بخواهند توجه مخاطبان را جلب کنند.

یکی از دلایلی که بعضی از تبلیغات موفقیت آمیز نیست و نتیجه معکوسی دارد، این است که آن‌ها به خیلی از مسائل ریز که مهم هم هستند، توجه آن‌چنانی نمی‌کنند. این مسئله دو دلیل اصلی دارد: اول اینکه بیشتر افراد و مدیران سعی می‌کنند که از یک روش معمول استفاده کنند. متأسفانه مدیران برای کاهش هزینه خود با خواندن چند مقاله تبلیغاتی فکر می‌کنند که دیگر فوت‌وفن آن را یاد گرفته‌اند و شروع به نوشتن متن تبلیغاتی یا کپی کردن از دیگر متن‌ها می‌کنند. دلیل دوم بهره‌گیری از یک کارشناس تبلیغاتی بدون تجربه است که آن‌هم مانند مدیران سعی می‌کند تا از روش‌های معمول در تبلیغات نویسی استفاده کند.


مقاله زیر را از دست ندهید

4 تکنیک قوی در نوشتن متن تبلیغاتی


متأسفانه نکته‌ای که آن‌ها توجه نمی‌کنند، متمایز بودن تبلیغات است. هر روش تبلیغات موفقی که امروزه استفاده می­شود، سریعاً چند برند دیگر شروع به کپی برداری از الگوی آن کرده و این فکر را نمی‌کنند که به کارگیری چنین تکنیکی چه پیامدی می‌تواند برای آن‌ها داشته باشد. امروزه اگر می‌خواهید متن تبلیغاتی شما بیشتر دیده شود، باید متمایز گونه رفتار کنید؛ اما چگونه به این هدف دست پیدا کنیم. ما در این مقاله آگهی رایگان بقیمت قصد داریم تا به شما تکنیک‌های تبلیغات متمایز را بیان کنیم. اینکه چگونه محتوای تبلیغات با بقیه متفاوت باشد.

تکنیک‌های ایجاد تبلیغ متمایز

  1. اشتباه بقیه را در تبلیغ انجام ندهید
چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟ (آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)این روزها انواع تبلیغات زیر ذره بین کارشناسان تبلیغات است تا بتوانند هزارتا ایراد بگیرند یا به تعریف آن بپردازند. این تبلیغات و نظرات کارشناسان بهترین منبع برای شما است تا از اشتباهات و تکنیک‌های به کار رفته در آن‌ها الگوبرداری کرده و آن‌ها را تکرار نکنید؛ برای مثال، فرض کنید که شرکتی در نوشتن متن تبلیغاتی خود به جای تأکید بر مزایای اصلی، موارد کلی و مشترک را بیان می‌کند یا اینکه محتوای آن در زمان نامناسب انتشار یافته است. همه این‌ها می‌تواند برای شما یک الگو باشد تا با بررسی اشتباهات دیگران در تبلیغ نویسی، خود را بهتر و متمایز از بقیه نشان دهید.

  1. محصول خود را به درستی توصیف کنید
چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

یکی از مهم‌ترین مشکلات افراد همین توصیف دقیق محصول است. بارها برای شما پیش آمده است که دستورالعمل استفاده از مطلبی را مطالعه کرده‌اید؛ اما اصلاً متوجه حتی یک خط هم نشده‌اید. تبلیغ شما نباید به این صورت باشد. تبلیغی که قرار است در آخر تصویری گنگ در ذهن مخاطب ایجاد کند، هیچ سودی نخواهد داشت.

برخی فکر می‌کنند که توصیف درست محصول به معنای بیان مزیت‌ها و غیره است. البته این‌ها گزینه خیلی مهمی هستند؛ اما در تبلیغ مخاطب یا شخصی آن را خوانده است، نباید در آخر سر از خودش بپرسد که محصول به چه دردی می‌خورد.


مقاله زیر را از دست ندهید

مطالعه ده کتاب برای تبلیغات


  1. نکته جدیدی ارائه دهید
چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

گاهی تبلیغاتی را می‌بینیم که ایده نمایش آن‌ها جدید است؛ اما در آخر چیز جدیدی در محصول آن‌ها وجود ندارد و تقریباً مشابه بقیه برندها است. یکی از تبلیغاتی که در زمان خودش توانست با ارائه یک ویژگی جدید نسبت به بقیه رقبا پیشتاز باشد، ال جی بود. ال جی مانند بقیه شروع به تبلیغ ماشین لباسشویی خود کرد؛ اما آن‌ها یک قابلیت جدیدی را به محصولات خود اضافه کردند و آن بی صدا بودن در هنگام فعالیت است و روی آن مانور زیادی هم دارند. ال جی کاملاً نیاز مردم را فهمیده بود و سعی کرده بود تا با تمرکز بر قابلیت جدید محصولات خود، بتواند فروش بالایی داشته باشد و کاملاً در این زمینه موفق بود. گاهی فقط نشان دادن یک ویژگی جدید می‌تواند تبلیغات شما را نسبت به بقیه متمایز کند؛ حتی اگر ایرادات دیگری داشته باشد، کسی به آن‌ها توجه نمی‌کند.

  1. ضمانت کنید
چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

مشتری در هنگام خرید به دنبال این است که آیا محصول یا خدمات شما واقعاً تضمین کننده رفع نیاز او هستند یا خیر. این شک و دودولی همیشه با مشتریان از خرید تا هنگامی که برای اولین بار آن را استفاده می‌کنند، خواهد بود. پس بهتر است که این فاصله را در تبلیغ خود کم کنید؛ اما چگونه؟ به جای بیان مزایا، سعی کنید آن‌ها را نشان دهید؛ برای مثال، اگر محصول شوینده دارید، بهتر است که به صورت عملی و نه با کامپیوتر یا نشان دادن دو پیراهن کثیف و تمیز، کیفیت آن را نشان دهید. به این صورت محصول خود را کاملاً از نظر کارایی تضمین کرده‌اید.

  1. افراد را درگیر کنید
چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

هزاربار هم اگر از مزایای محصول خود تعریف کنید، باز آخرسر مشتری تا خودش امتحان نکند، اعتماد کاملی به محصول شما نخواهد کرد. پس چه بهتر که او را در هنگام تبلیغ درگیر کنید. البته این مسئله شاید برای همه نوع تبلیغات میسر نباشد؛ اما به هر حال باید دنبال یک راهکار باشید؛ برای مثال اگر تبلیغ ادکلنی را می‌کنید که خوش بو است و ماندگاری بالایی دارد، آن را واقعاً در همان لحظه نشان دهید. حداقل خوش بویی آن را که می‌توانید نشان دهید.

البته اگر تبلیغات شما اینترنتی است، شاید امکان خیلی از کارها وجود نداشته باشد؛ اما به جای آن می‌توانید تست رایگان داشته باشید یا هر ایده‌ای که بسته به نوع محصول متفاوت خواهد بود. البته امروز خیلی از برندها از این روش استفاده می‌کنند؛ اما باید مراقب باشید. منظور از درگیر کردن افراد با محصول یا خدمات شما، این است که حس اعتماد آن‌ها به شما و برندتان بیشتر شود. تبلیغی متمایز است که در آن جای گوینده و شنونده عوض شود. شما گوینده تبلیغ هستید؛ اما بیشتر باید شنونده خوبی از بازخورد آن باشید.

این 5 نکته شاید در ظاهر خیلی ساده به نظر برسند؛ اما باور کنید که از پایه‌ترین موارد در تبلیغات متمایز است. برخی می‌گویند که قیمت پایین، دادن کوپن تخفیف و خیلی موارد دیگر می‌تواند تبلیغ را متمایز کند؛ اما متأسفانه بسیاری از این موارد در طرح‌های امروزی نیاز به خلاقیت و بازنگری هستند. متمایز بودن به معنای داشتن ایده نو در تبلیغات است و اینکه شما کاری کنید تا مخاطبان هدف بیشتری را نسبت به بقیه جذب بکنید، خود این نشان دهنده تمایز بودن تبلیغ است. این تمایز گاهی فقط در نمایش ساده یک قابلیت جدید است، بدون اینکه ایده نابی در سیستم استفاده کردن باشد.

 

 

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

چگونه در تبلیغات نسبت به بقیه رقبا متمایز باشیم؟

 

تفاوت‌های کسب و کار در جذب مشتریان و جدا شدن از رقبا بسیار مهم است. برای این منظور می‌توانید به روش‌های زیر روی بیاورید:

۱. به خصوصیات منحصر به فرد خود تکیه کنید: با ارائه ویژگی‌ها و خصوصیاتی که در دیگر رقبا نیستند، محصول یا خدمت خود را به یکتایی متمایز کنید.

۲. تمرکز بر نیش خود: با تمرکز بر یک نیش خاص و ارائه محصولات یا خدماتی که نیازهای خاص آن نیش را برطرف می‌کند، می‌توانید از رقبا جدا شوید.

۳. اضافه کردن لمس شخصی: با ایجاد ارتباط بین شما و مشتریانتان و ارائه تجربه‌ی شخصی‌سازی شده، مشتریان را به شما جذب کنید.

۴. استفاده از قیمت به عنوان عامل تفاوت‌بخش: با ارائه قیمتی رقابتی و مناسب به مشتریان، می‌توانید آن‌ها را جذب کنید.

۵. ارائه خدمات مشتری بی‌نظیر: با ارائه خدمات مشتری بی‌نظیر و برتر از رقبا، مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

به این نکته هم توجه کنید که این روش‌ها برای تبلیغات در هر صنعتی قابل استفاده هستند و بسته به نیازهای مشتریان و شرایط بازار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

مطالعه مطالب زیر توصیه می شود:

رونمایی از سایت نوپدید – آگهی رایگان بقیمت

بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت اول: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

سایت درج آگهی رایگان، درج تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت

در مورد تبلیغات بیشتر بدانید.

 

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat