تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

محتوای تبلیغاتی در حدود سال 1922 بوده است، زمانی که برندها ها کل برنامه های رادیویی را حمایت می کنند. امروزه محتوای حمایت شده بیشتر به آگهی های بومی و وبلاگ یا مطالب مقاله می پردازد.

آیا تا به حال یک مقاله از Buzzfeed خوانده اید که به شدت به محصول یا خدمات خاص اشاره کرده یا آن را توصیه می کند؟ این احتمالا توسط یک نام تجاری خاص حمایت شد.

محتوای تبلیغاتی یک راه عالی برای تبلیغ برند شما در محتویات است که مخاطبان شما با آن آشنا هستند.

بنر و تبلیغات

بنرها و تبلیغات صفحه نمایش، گسترش تبلیغات جستجو و پیروی از یک مدل مشابه PPC است. اما مصرف کنندگان به جای یک آگهی مبتنی بر متن، یک تبلیغات بصری را می بینند.

 

تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات بنری معمولا شبیه جعبه افقی در بالای صفحه وب است، در حالی که تبلیغات صفحه نمایش کوچکتر است و در سمت نشان داده شده است (مانند تصویر بالا).

این که آیا شما از تبلیغات چاپی سنتی در مجلات یا ایستگاه های مترو استفاده می کنید و یا تبلیغات آنلاین را در رسانه های اجتماعی یا موتورهای جستجو انتخاب می کنید، چند قاعده برای تبلیغات بزرگ وجود دارد. در زیر برخی از بهترین شیوه های تبلیغاتی برای تبلیغات شما وجود دارد.

بهترین روشهای تبلیغات

وقتی که میخواهید تبلیغات انجام دهید، شیوه ها، راهنمایی ها و ترفندهای بسیاری وجود دارد. این یک هنر است که در طول سال ها تکمیل شده و با افزایش تبلیغات مدرن و رسانه های جدید، بهترین شیوه ها همچنان آشکار می شود.

با این حال، در این بخش، ما پنج مفهوم معروف تبلیغاتی را که هنوز هم امروزه کار می کنند را پوشش می دهیم – صرفنظر از اینکه شما از چه روش تبلیغاتی یا رسانه ای استفاده می کنید.

هنگامی که تبلیغات به درستی استفاده می شود، این تکنیک های تبلیغاتی شگفت انگیز برای نام تجاری و محصولات شما عمل می کند.

استفاده از عواطف و احساسات

برای جلب نظر مردم با استفاده از عواطف و احساسات برای انجام اقدامات بسیار موثر است.

مطالعات نشان می دهد   که مردم برای تصمیم گیری در انتخاب برند ، به جای اطلاعات بر احساسات، ، تکیه می کنند. پاسخ های احساسی به تبلیغات بر روی قصد فرد برای خرید بیش از محتوای آگهی واقعی تأثیر می گذارد.

فقط خواندن و نوشتن بر روی مخاطبان تاثیر نمی گذارد بلکه سعی کنید از شادی، غم و اندوه، ترس و یا خشم برای جذب از طریق احساسات، افراد مورد نظر خود را جذب کنید.

 

ایجاد انجمن های مثبت

هنگامی که مصرف کنندگان محصول خود را با احساس شادکامی، وضعیت موفقیت و یا هدف انتخاب می کنند، بیشتر احتمال دارد که محصول یا خدمات را به خاطر بسپارید و خرید کنید.

آیا شما تا به حال بخاطر فرد مشهور مورد علاقه خود درInstagram خرید کرده اید؟ شرکت ها این ارتباط ناخودآگاه را در تبلیغات ایجاد می کنند و امیدوار هستند   شما   احساسات مثبت خود را با محصول یا خدماتی که آنها را تبلیغ می کنند، مرتبط کند.

کوکا کولا یک کمپین تبلیغات تبلیغاتی دارد که محصولات خود را با دوستان، خانواده و سرگرم کننده مرتبط می کند. به همین خاطر هنگامی که شما در نظر دارید که کدامیک از نوشیدنی ها را در یک مهمانی یا یک پیک نیک استفاده کنید، ناخودآگاه به فکر کوکاکولا می افتید.

همانطور که آگهی های خود را ایجاد می کنید، احساسات، خواسته ها یا اهدافی را که می خواهید با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنید، در نظر بگیرید. این احساسات یا اهداف را از طریق داستانها و ویدیوها به تبلیغات خود ببرید.به دنبال تأثیرگذارعالی باشید که با ارزشهای اصلی برند شما منطبق هستند و آنها برای ترویج ارتباط مثبت است.

ایجاد تاثیر Bandwagon

مردم می خواهند خود را منطبق کنند، این طبیعت انسان است.

و این تمایل انسان است که باعث می شود تا اثر باند پهن بسیار موثر باشد. مردم نمی خواهند بیرون بیایند آنها پیدا می کنند   ارزش نظرات آنها را در همسایگی خود و آنها قطعا نمی خواهند تنها باشند   نه   با استفاده از آخرین و بزرگترین محصول.

مارک هایی مانند Maybelline این مفهوم را به خوبی درک می کنند و از مزایای تبلیغاتشان استفاده می کنند. یک ریمل مژه و ابرو را هر دو ثانیه خریداری می کنند ، آمارها تاثیر اجتماعی را در ادعای استفاده از  “ریمل مورد علاقه آمریکایی” را نشان می دهد.

تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

از نطرات مشتری، داده های نظرسنجی یا محتوای قابل اشتراک گذاری برای تبلیغ نام تجاری خود به عنوان یک ارزش و یا خرید استفاده کنید. با استفاده از تخفیف برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری خود با یکی از دوستان یا اعضای خانواده، کمک بگیرید. بنابراین مخاطبان شما فروش را انجام خواهند داد . در هر صورت، از تبلیغات خود برای ایجاد یک محیط محصور محیطی استفاده کنید.

تمرکز بر مزایا بیش از ویژگی ها

ویژگی ها و منافع   دو چیز بسیار متفاوت هستند . ویژگی ها جزئیات محصول یا سرویس شما هستند، مانند اندازه گیری یک نیمکت یا مواد تشکیل دهنده یک نوار پروتئین. از سوی دیگر، مزایا، توضیح میدهد که چرا یک فرد باید یک نوار نیمکت یا پروتئین را از شما خریداری کند و چطور زندگی آنها از چنین خریدی سود میبرد.

تبلیغات باید به نفع محصول یا خدمات شما باشد، و نباید توضیح آنچه شما میفروشید باشد.

در نظر بگیرید که چگونه خطوط هوایی جنوب غربی تبلیغ می کند. به جای توضیح دادن، خط به خط، بر مزایای بلیط کسب و کار تاکید دارد.

تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات در سال 2019-قسمت چهارم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

به جای اینکه فضای تبلیغ گرانقیمت را بر روی مشخصات محصول یا جزئیات خدمات خود نادیده بگیرید، درباره اینکه چگونه یک خرید ممکن است به مشتریان شما تاثیر بگذارد، صحبت کنید. اگر شما این کار را درست انجام دهید، تبلیغات خلاقانه و منحصر به فرد شما، آنها را الهام بخش خواهد کرد تا ویژگی های خود را به طور دقیق بررسی کنند.

استفاده از قصه گویی

داستان نویسی به یک تصویر بزرگتر از یک نام تجاری یا شرکت می پردازد و نه تنها یک محصول یا خدمات را تبلیغ می کند. بلکه هنگامی که در مورد داستانها با کسی صحبت می شود، باعث می شود او را به انجام اقداماتی ترغیب کند.

داستان گویی یکی از تکنیک هایی است که باید سعی کنید در تمامی تبلیغات خود آن را انجام دهید. در حقیقت، شما باید شروع به ساخت داستان برند خودتان کنید.   پژوهش   نشان می دهد که داستان هایی که یک نام تجاری را به عنوان “ضروری، قابل اعتماد و یکپارچه” نشان می دهند، برای جذب و تأثیر بر مصرف کنندگان موثر هستند.

 

داو در داستان خود قصه گویی را استخدام می کند :  مشارکت مبارزات انتخاباتی با عملیات Homefront . این فیلم ها داستان های واقعی از مردان و خانواده هایشان را به هم می آمیزند. آگهی ها، محصولات Dove را به طور مستقیم ترویج نمی کنند، بلکه بصورت داستان برند Dove را تبلیغ می کنند (و همچنین به برخی از دلایل صحیح نیز اشاره می کنیم).

تعیین داستان برند شما به شما کمک خواهد کرد که یاد بگیرید چگونه به بهترین نحو درمورد برند خود در همه تلاش های بازاریابی، نه فقط تبلیغات صحبت کنید.

بعد، بیایید نگاهی به برخی از کمپین های تبلیغاتی به یاد ماندنی بیاندازیم، که بعضی از آنها بهترین عملکرد را در عمل ارائه می دهند.

پنج کمپین تبلیغاتی به یاد ماندنی

این    تبلیغات   بسیار آموزنده هستند. هرچند که این تبلیغات دارای کپی رایت، طراحی، رسانه یا هدف، اختصاصی هستند ولی، شما همیشه می توانید چیزی در مورد تبلیغات و یا موقعیت های جدید یاد بگیرید..(Westinghouse Electric را در نظر)

در اینجا پنج کمپین است که تاثیر قابل توجهی در تاریخ تبلیغات گذاشته می شود:

نایک: فقط آن را انجام دهید

در اواخر دهه 1980 نایک کمپین “Just Do It” را راه اندازی کرد.

در آن زمان Reebok از Nike خارج شد و Nike نیاز داشت تا سریعا به رقابت در برابر کنگلومرا کوله بپردازد.

اما این فقط عبارت سه کلمه نبود که توجه جهانی را به خود جلب کرد. کمپین تبلیغاتی جدید آنها نیز بر روی افراد واقعی پوشیدن و کار کردن در محصولات خود متمرکز شده است.

 

مطالعه مطالب زیر توصیه می شود:

تبلیغات در سال 2019-قسمت سوم (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات در سال 2019-قسمت آخر (توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

سایت درج آگهی رایگان، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت

در مورد تبلیغات بیشتر بدانید.

 

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat