معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

طی بررسی های سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت :

اگر قصد خرید بلیط هواپیما را داشته اما با سایت های برتر و پرفروش در این زمینه و ارائه خدمات گردشگری آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم که حتما عنوان معرفی 15 سایت محبوب فروش بلیط و تور های مسافرتی را مطالعه نمائید.

یکی از معروف ترین و مشهورترین سایت های اینترنتی فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی، سایت علی بابا alibaba.ir است. حالا به ادامه مطلب و

سایر سایت ها می پردازیم. با ما باشید.

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

الی گشت (eligasht.com): قطعا به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین فروشنده های بلیط هواپیما و رزرو انواع تور های مسافرتی در ایران است، این سایت در بیشتر کلمات کلیدی رتبه نخست جستجو ها را به خود اختصاص داده است.

فلایتیو (flightio.com): مورد بعدی است که در حال حاضر امکان جستجو بین پرواز های بین المللی و همین طور انواع پرواز های داخلی، چارتر و تک مسیر را میسر کرده است، در درجه اول باید گفت که سرعت بالای یافتن پرواز ها در این سایت خارق العاده است.

زورق (zoraq.com): گزینه ایده آل دیگر در بین وب سایت های ایرانی که فروش بلطیط انجام می دهند و امکان رزرو تور را دارند، بر اساس میزان محبوبیت زورق می باشد. اگر بسیار اهل سفر هستید همین حالا این سایت را بوکمارک کنید.

سامتیک (samtik.com): فرا تر از فروش بلیط هواپیا، سامتیک می تواند برای تحقیق مقصد سفر شما گزینه ایده آل و جذابی باشد، در فصول گوناگون تور های بی نظیری توسط این شرکت به شما پیشنهاد می شود.

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

خرید بلیط هواپیما آنلاین-فروش بلیط هواپیما

در ادامه معرفی نامه بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما، سفرستان (safarestan.com) را مرور می کنیم، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان شهر فردا ۴۰ سال پیش فعالیت خود را با نام آوانگارد -به معنای پیشرو و پیشتاز- آغاز کرد.

نام خلاقانه دیگر در این لیست، دو رو نزدیک (dooronazdik.com) نام دارد که به شما امکان تهیه انواع بلیط هواپیما از شرکت های مسافربری گوناگون را می دهد، مقصد و مبدا را انتخاب، پرداخت را انجام و از سفر خود لذت ببرید.

سفرمی (safarme.com) نیز در خلاقانه ترین حالت ممکن یک مرجع جستجوی انواع بلیط های هواپیما و تور های مسافری بری می باشد. چند سالیست فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر جز بهترین ها نام گرفته است.

[ معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی ]

سفرمارکت (https://safarmarket.com/flights) مورد بعدی این لیست بلند است، تیم سفر مارکت جهت فروش محصولات گردشگری به مصرف کننده نهایی (مسافرین) تصمیم به راه اندازی سامانه رزرواسیون آنلاین نموده و شما می توانید آنلاین و بدون دردسر بلیط های خود را خریداری نموده و آن را هر لحظه کنسل کنید.

سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما-فروش بلیط هواپیما

قاصدک 24 (ghasedak24.com)گزینه بعدی است که ترجیح دادیم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم، سامانه قاصدک 24 یکی از سایت های خرید آنلاینی است که امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، بیمه مسافرتی و رزرو هتل را به صورت یکجا در اختیار مسافران قرار داده است.

فلای تودی (https://www.flytoday.ir/flight) یکی دیگر از سامانه های ارائه دهنده خدمات مسافرتی است که تمرکز خود را بر روی فروش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، بیمه و اخذ ویزای مسافرتی قرار داده است.

جااینجاس (jainjas.com) در ادامه برای رزرو تور و مهمانسرا جز گزینه های فوق العاده می باشد، امکان رزرو صد درصد آنلاین تمام انواع هتل ها در تمام شهرهای ایران روی این سایت در حال حاضر قابل انجام است.

در بین نام های ذکر شده، سیمرغ 24 (simorgh24.com) را نیز می توانید به عنوان هدف بعدی قرار دهید که خدمات کامل رزرو را دراختیار شما قرار خواهد داد، امکان فیلتر بر اساس قیمت، نوع بلیط، ساعت پرواز و شرکت هوایی، از جمله خدمات این سایت است.

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

بهترین سایت های رزرو تور-فروش بلیط هواپیما

اگر هنوز قانع نشده اید، پس باید به سراغ وب سایت لست سکند (lastsecond.ir)، مرجع رزرو تور های آنلاین بروید. این سایت در رتبه بندی گوگل، یکی از پربازدید ترین ها و برترین ها برای رزرو تور های داخلی و خارجی است.

سه کلیک: (https://3click.com/tour) گزینه فوق العاده بعدی که خدمات خرید انواع تور های مسافرتی، بلیط های هواپیما رفت و برگشت را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد. امکان کنسل آنلاین و همین طور پرداخت با درگاه برای تمامی این فروشگاه ها فراهم است.

علاءالدین (alaedin.travel) هم به عنوان یکی از فروشنده های بزرگ بلیط های هتل، هواپیما و تور های داخلی و خارجی و بین المللی، باید در این لیست جای گیرد، امکان دسته بندی، فیلتر و بررسی انواع هتل و پرواز روی این سایت مرجع و بزرگ وجود دارد

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی

برای دسته بندی آگهی تور و بلیط کلیک کنید…

اگر می خواهید از کاهش قیمت بلیط هواپیما آگاه شوید، بخوانید!

بهبود فرهنگ شرکت یک ضرورت اجتناب ناپذیر

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat

سایت آگهی رایگان بقیمت، تبلیغات رایگان بقیمت، درج آگهی رایگان، [ معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی ]