بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

آیا می دانید بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

خرید در شهرهای بزرگی مانند تهران تکنیک دارد. بر اساس توصیه های سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت، ارزان‌تر خرید کردن،‌ دسترسی به انواع کالاها با برندهای مختلف در یک مکان و از همه مهم‌تر تهیه جنس اصل، اصولی هستند که امروزه به یکی از دغدغه های اصلی مردم در تهران تبدیل شده است. خوشبختانه برای این دغدغه بر خلاف دیگر موارد راه حل وجود دارد و اگر کمی با تهران‌ و مراکز خرید آن آشنا باشید،‌ دیگر لازم نیست که نگران این مساله باشید. اگر هم اصلاً آشناییتی ندارید،‌ ما در ادامه به شما کمک خواهیم کرد و مراکز خرید لوازم خانگی مهم را نشان  خواهیم داد.

آیا می دانید بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

آیا می دانید بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

خرید لوازم خانگی در تهران – مراکز خرید لوازم خانگی

در تهران برای هر دسته از کالاها و خدمات،‌ مکانی به عنوان بورس وجود دارد که شما فقط می‌توانید در آنجا به انواع مختلف آن‌ها دسترسی داشته باشید. حالا این مکان می‌تواند خیلی بزرگ مانند بازار یا یک پاساژ یا فروشگاهی مانند شهرفرش باشد. هر چه که هست، هدف این مکان ها عرضه یک نوع کالا و خدمات و به اصطلاح بورس کردن خود در یک حوزه هستند.

یکی از پرخریدترین کالاهای مردم تهران،‌ خرید لوازم خانگی است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که از فروشگاه های نزدیک محل خود خرید کنند. نزدیک بودن فروشگاه و شناخت مردم از کاسب آن مهم‌ترین دلایلی است که باعث انتخاب فروشگاه محلی می شود؛ اما دو مشکل اصلی در این خصوص وجود دارد: یکی نبود تنوع بسیار زیاد در فروشگاه و دوم به روزرسانی دیرهنگام و عدم تناسب آن با سرعت تغییرات کالاها در بازار است. همچنین بسیاری از کالاهای مانند جهیزیه،‌ یخچال و غیره در این فروشگاه ها به فروش نمی رسد. برای همین است که مردم بیشتر به دنبال خرید لوازم خانگی از مکان های بورس هستند؛ اما سؤال اصلی که وجود دارد،‌ این است که برای دستیبابی به مراکز فروش لوازم خانگی و صوتی و تصویری در تهران به کجا باید مراجعه کنیم؟

برای اینکه با این مراکز آشنا شوید، توصیه می‌کنیم که در ادامه حتماً با سایت آگهی رایگان بقیمت همراه باشید.

معرفی مراکز خرید لوازم خانگی در تهران

۱. بازار بزرگ تهران – مراکز خرید لوازم خانگی

همه مردم ایران بازار بزرگ تهران را می شناسند. در‌واقع به جای اینکه شبیه به یک بازار باشد،‌یک شهر است و در آنجا شما می‌توانید به انواع کالاها که حتی فکرش را هم نمی کنید،‌ دسترسی داشته باشید. تیمچه را مکان فروش انواع لوازم خانگی در بازار می‌شناسد که آنجا و مناطق پیرامون می‌توانید به انواع لوازم و برقی دسترسی داشته باشید که خود این یک مزیت قابل توجه است؛ اما چند تا مشکل وجود دارد:

یکی اینکه خیلی اجناس برند در بازار به فروش نمی‌رسد و دوم شلوغی بیش از حد که گاهی اوقات باعث کلافگی خریداران می شود. برای رسیدن به قسمت لوازم خانگی بازار می‌توانید از ایستگاه مترو پانزده خرداد یا تاکسی ها و اتوبوس های امام خمینی یا خیام استفاده کنید.

۲. خیابان شریعتی – مراکز خرید لوازم خانگی

اینکه کجای خیابان شریعتی باشد،‌ خیلی مهم است. شریعتی خیابان خیلی بزرگی است که شما در آنجا و بسته به منطقه آن می‌توانید بورس کالاهای مختلفی را پیدا کنید؛ اما منطقه میرداماد بورس لوازم خانگی است که بهترین راه دسترسی به آنجا نیز ایستگاه مترو شریعتی یا میرداماد است. مزیت خرید از خیابان شریعتی،‌ دسترسی به برندهای اصل است.

آیا می دانید بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

آیا می دانید بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

۳. فروشگاه خانه و کاشانه – مراکز خرید لوازم خانگی

فروشگاه خانه و کاشانه از معروف ترین فروشگاه های زنجیره در سطح کشور هستند که اقدام به عرضه و فروش انواع مختلف لوازم خانگی می کند. در تهران چندین فروشگاه خانه و کاشانه وجود دارد که شما می‌توانید  با مراجعه به سایت اصلی آن،‌ شعبه های مختلف به همراه آدرس و راه‌های دسترسی را پیدا کنید.

۴. خیابان سهروردی – مراکز خرید لوازم خانگی

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی توکار در تهران هستید،‌ خیابان سهروردی می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب و خرید باشد. در این خیابان انواع نمایندگی های اصلی محصولات توکار آشپزخانه وجود دارد و شما خیلی راحت و بدون دغدغه می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. بهترین راه دسترسی هم استفاده از خطوط تاکسی هفت تیر یا شریعتی و همچنین ایستگاه مترو مطهری یا بهشتی است که البته بستگی به محل زندگی شما دارد.

آیا می دانید بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

آیا می دانید بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

۵. سه راه امین حضور – مراکز خرید لوازم خانگی

هر تهرانی که قصد خرید لوازم خانگی در تهران و به ویژه جهیزیه برای دختر خودش را داشته باشد،‌حداقل یک بار به این منطقه چه برای بازدید و چه برای خرید رفته است. البته اگر قصد خرید لوازم درشت مانند ماشین لباس شویی را دارید،‌ سه راه امین حضور می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. بهترین راه دسترسی به این منطقه هم ایستگاه مترو بهارستان است که تا آنجا فقط یک ربع پیاده روی لازم است. همچنین در آنجا وانت و نیسان های زیادی وجود دارد که خرید شما را تا درب منزلتان به همراه کارگران متخصص می آورد.

۶. خیابان جمهوری – مراکز خرید لوازم خانگی

خیابان جمهوری برای آن‌هایی که قصد خرید لوازم صوتی و تصویری را دارند،‌ مناسب است. هر چند که لوازم خانگی هم در این خیابان پیدا می شود؛ اما جهموری به صوتی و تصویری آن معروف است. متأسفانه شلوغ بودن این خیابان و نبود جای پارک یکی از مشکلات اصلی خریداران است. بهترین راه دسترسی استفاده از اتوبوس های گذری از جمهوری یا ایستگاه مترو سعدی است.

۷. شوش – مراکز خرید لوازم خانگی

شوش از قدیمی ترین مکان ها برای خرید لوازم خانگی بوده است؛ اما امروزه بیشتر می‌توانید لوازم خانگی خرد مانند لیوان،‌ استکان و غیره با انواع کیفیت مختلف را پیدا کنید. دسترسی به شوش خیلی راحت است. از ایستگاه مترو شوش تا خود میدان شوش و بازار لوازم خانگی،‌ فقط یک ایستگاه فاصله است. با ماشین هم می‌توانید بروید؛ اما با توجه به شلوغ و طرح بودن این منطقه،‌بردن اتومبیل شخصی را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.

مناطق و فروشگاه های دیگر

مناطقی و فروشگاه های دیگری هم در تهران هستند که شما می‌توانید لوازم خانگی خود را از آنجا خریداری کنید. فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مانند شهروند،‌ اتکا و غیره هم اقدام به فروش انواع لوازم خانگی می‌کنند و شما می‌توانید حتی برندهای اصل با تخفیف بیشتری خریداری کنید.

نکته‌ای که باید در هنگام خرید لوازم خانگی دقت داشته باشید،‌ خرید از فروشگاه هایی است که ضمانت نامه معتبر به ویژه برای لوازم های درشت مانند لباسشویی می کنند. برای همین توصیه می‌کنیم که حتماً برای خرید به مکان های بورس بروید.






مطالعه مطلب زیر توصیه می شود:

آیا راههای ایجاد و توسعه کسب و کار را می دانید؟

لوازم خانگی

نکاتی درباره ی خرید لوازم خانگی

معرفی 15 سایت لوازم خانگی

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat

مطالعه بیشتر