بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت  :

 

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش از منظر مردم

در ابتدا لازم است بگوییم این متن را به صحبت در مورد بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش اختصاص داده ایم و سعی کرده ایم موضوع را از انواع و اقسام زوایا مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم.

فرایند آگهی و تبلیغات شهر فرش از منظر مردم کاملاً جا افتاده شده است، به نوعی که در حال حاضر کمتر کسی وجود دارد که شهر فرش را نشناسد و یا اسم آن را نشنیده باشد. چرا که شهر فرش به حوزه ی آگهی و تبلیغات خود اهمیت بسزایی قائل است و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهد. یکی از عمده ترین اظهار نظر هایی که مردم در رابطه با آگهی و تبلیغات شهر فرش دارند، تنوع بالای آگهی های آن است. شهر فرش از زمانی که فعالیت های خود را به صورت گسترده استارت زده، از متد های مختلفی برای تبلیغات استفاده کرده است که این موضوع منجر شده تصاویر گوناگونی از تبلیغات این هایپر مارکت بزرگ در ذهن مردم تداعی و ایجاد شوند.

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش - قسمت دوم

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

 

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش به صورت کلی

شهرفرش یکی از مجموعه هایی است که طی سال های فعالیت خود اقدامات تبلیغاتی گسترده ای توسط رسانه ها پوشش داده است و شگفتانه عنوان کمپین جامعی است که هر بار با طرح موضوع تازه ای اکران می شود. تجمیع بخش بزرگی از برند هایی که در حوزه ی فرش فعالیت می کنند فکر تازه ای بود که منجر به شکل گیری برندی جامع با عنوان شهر فرش گردید. اما جذب مخاطبان ایرانی که فرش در فرهنگ آن ها اهمیت بسزایی داشته و بر مبنای باور های گذشته برای تهیه ی این کالا به فروشگاه های معتبر و یا بازار بزرگ تهران مراجعه می کردند، نیاز به ایجاد هویت و انگیزه ای داشت که بتواند این روند جایگزین را تسهیل و امکان پذیر کند.

 مجموعه ی شهر فرش با اجرای کمپین های تبلیغاتی در معرفی و بیان خدمات خاصی که مشتری را متقاعد به خرید نماید شناخته شد و شگفتانه کمپینی است که هربار با پیامی متفاوت و تازه به مخاطبان ارائه می شود، مهدی قلخان مشاور مارکتینگ و تبلیغات شهر فرش ضمن تاکید بر این موضوع تصریح کرد: اساس طراحی کمپین های این مجموعه بر محور صداقت و راستی با مخاطبان گذاشته شده است. به شکلی که در حال حاضر به جدیت می توان ادعا کرد فروش در شهر فرش براساس برند و شناختی که از این مجموعه در نزد مخاطب ایجاد شده صورت می گیرد و تبلیغات تنها نقش یادآوری دارد.

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش - قسمت دوم

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

 

اما اگر تبلیغات نقش خود را به درستی ایفا نکند و تصویر مناسبی در ذهن جامعه به وجود نیاورد، به طور حتم کیفیت محصولات نادیده گرفته می شوند و بر خلاف کیفیت بسیار بالایی که دارند مورد پسند و رضایت مردم قرار نخواهند گرفت. در حالی که یک تبلیغات درست و اصولی می تواند هر محصولی را به نحو احسن معرفی کند و منجر به شناخته شدن آن شود.

 در مورد آگهی های تبلیغاتی شهر فرش نیز به این موضوع توجه ویژه ای شده است به گونه ای که مشاوران تبلیغاتی این هایپر مارکت محبوب همواره می کوشند با ارائه ی بهترین شگفتانه ها در قالبی زیبا و جذاب، محصولات به فروش گذاشته شده را به نحو احسن معرفی کنند. شگفتانه های ارائه شده در تبلیغات شهر فرش همواره مورد تعجب جامعه قرار می گیرند و جذابیت های بالایی برای مردم دارند.

از جمله یکی از شعار های تبلیغاتی شهر فرش که اکثر توجهات را به خود جلب کرده است، عبارت است از “ارزون داریم تا ارزون فاکتور بیار خسارت بگیر”. این شعار تبلیغاتی همواره موجب افزایش رونق فروش شد، چرا که بسیار وسوسه انگیز و جذاب است. از دیگر شعار های تبلیغاتی استفاده شده در آگهی های شهر فرش می توان به مواردی چون “کیفیت را ارزان بخرید”، “تضمین کیفیت تضمین قیمت” و “ارزان تر از هر تخفیف” اشاره کرد.

شهرفرش این روزها به دور از تبلیغات هیجانی و لحظه ای، استراتژی تاثیر بلند مدت را در پیش گرفته و برحفظ کیفیت تولید و ماندگاری طیف مشتریان تاکید دارد و در کمپین های تبلیغاتی اخیر آن، موضوع کیفیت کالا و قیمت ارزان نسبت به پارامتر های دیگر برجسته تر شده است. این روزها در بازار داغ تبلیغات ارائه ی خدمات تخفیفاتی به لحاظ جذابیتی که برای مشتری ها ایجاد می کند اهمیت زیادی یافته، اما مجموعه ی شهرفرش درکمپین های اخیر خود بیشتر بر محوریت موضوعاتی که به کیفیت کالا تاکید دارند تمرکز کرده و در رسیدن به هدف خود بازه ی زمانیِ طولانی ای در نظر گرفته است.

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش - قسمت دوم

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

 

با توجه به شعار “فاکتور بیار خسارت بگیر” شهر فرش ادعا دارد، هدف او از تبلیغات گسترده اهداف رقابتی نیست و بیشتر می کوشد کیفیت کالای خود را ثابت کند و از متد های تبلیغاتی مختلفی استفاده نماید. این هایپر مارکت وسیع با این که توانسته در ذهن جامعه تصویر سازی کند، اما تبلیغاتی که ارائه داده است در یک مسیر مشترک نیستند و متد های مختلفی در آن ها استفاده شده است. چرا که کارگردان های متعددی کارگردانی و ساخت مجموعه ی تبلیغات شهر فرش را بر عهده داشتند.

به طور کلی عرصه ی تبلیغات و ارائه ی آگهی های تبلیغاتی دارای نکات و مسائل مختلفی هستند تا نتایج موفقیت آمیز و بازدهی بالایی داشته باشند. اگر می خواهید در این رابطه اطلاعات خود را بیشتر کنید، باقی مطالب را مطالعه نمایید چرا که به صحبت پیرامون این موضوع پرداخته ایم.

ویژگی های یک آگهی تبلیغاتی مناسب

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش - قسمت دوم

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

 

یک آگهی تبلیغاتی زمانی نتیجه بخش و تاثیر گذار است که مطابق اصول و قوانین تولید شود و همه ی پارامتر های موثر در آن لحاظ شده باشد. اگر می خواهید با انواع ویژگی های یک آگهی تبلیغات مناسب آشنا شوید، در ادامه با ما همراه شوید لذا در قسمت پایین مهم ترین ویژگی های یک آگهی تبلیغاتی خوب و استاندارد را آورده ایم:

  • از آن جا که مخاطبین آگهی های تبلیغاتی از هر قشر و سنی هستند، آگهی تبلیغاتی مربوطه باید به گونه ای طراحی و تولید شود که برای همه ی اقشار جامعه مفهوم و قابل درک باشد. بنابراین آگهی تبلیغاتی خوب می بایست ساده و بدون ابهام باشد.
  • آگهی تبلیغاتی می تواند اثر بالایی در مخاطب بگذارد. از این رو اگر در آن از استدلال های قانع کننده استفاده شده باشد، منجر به اعتماد سازی در مخاطب می شود. در این صورت مخاطب هیچ شک و تردیدی در کیفیت نخواهد داشت و کاملاً راضی و متقاعد می شود.
  • ویژگی های برجسته و جذاب محصول باید مورد توجه قرار بگیرد، اما بهتر است از مبالغه ی بیش از اندازه در توضیح کیفیت محصول پرهیز و دوری شود و با استفاده از زبانی ساده بیان گردد تا همه ی مخاطبان به راحتی درک کنند.
  • وسوسه کردن مخاطب را در طراحی آگهی های تبلیغاتی نباید فراموش کنید، در حقیقت آگهی می بایست طوری طراحی و تولید شود که مخاطبین با دیدن آن به وجود محصول مورد نظر احساس نیاز کند. استفاده و بهره مندی از شعار های تبلیغاتی خلاقانه و وسوسه انگیز می تواند گام تاثیر گذاری در این راستا باشد.
  • آگهی تبلیغاتی لازم است به گونه ای تهیه شود که در مخاطبین یک حس ماندگار ایجاد کند. با تکرار کمپین های تبلیغاتی این امر محقق خواهد شد. فرایند تکرار کمپین های تبلیغاتی یک تصویر ثابت از محصول در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
  • و موارد بسیار گوناگون دیگر نظیر مورد های بالا.
بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش - قسمت دوم

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

 

مطالب بیشتر برای مطالعه:

روند افزایش [ آگهی دیجیتال ] و [ تبلیغات دیجیتال ] در ایران و جهان

بررسی تبلیغات و آگهی [ ال سی من ] توسط سایت آگهی رایگان بقیمت

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس توسط سایت آگهی رایگان بقیمت

مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی-توسط سایت درج آگهی رایگان بقیمت

مزایای تبلیغات و آگهی رایگان در سایت های دیوار، شیپور و آفتاب

بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت اول: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات و آگهی اینترنتی چه اثراتی در کسب و کار دارد؟

سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat