بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس – قسمت دوم

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس – قسمت دوم

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس – قسمت دوم

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس توسط سایت آگهی رایگان بقیمت (قسمت اول)

طی بررسی های سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت :

امروزه تبلیغات یکی از روش های محبوب برای معرفی کالا، خدمات و همین طور یک برند به مخاطبان است و البته به شیوه های مختلفی انجام می شود، در درجه اول باید بدانید که کسب و کار ها در همان ابتدای راه و کمی پس از پیمودن مسیر ورود به تجارت باید خود را برای هزینه های آگهی و تبلیغات آماده کنند.

بستر های مختلفی برای پخش تبلیغات وجود دارد که همه ما با آن ها آشنایی داریم، تلویزیون، رادیو، اینترنت، فیلم و حتی در حال حاضر سریال های شبکه نمایش خانگی و البته بیلبورد های سطح شهر. عالیس یکی از شرکت هایی است که این روز ها در عرصه تبلیغات سر و صدای زیادی به پا کرده است.

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس - قسمت دوم

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس – قسمت دوم

تفاوتی ندارد به سراغ کدام شبکه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می روید، بالاخره خبری از تبلیغات آبمیوه، دوغ و دیگر محصولات شرکت عالیس هست. برندی که در طول چند سال فعالیت خود توانسته با جای گرفتن در یک نقطه آسایش به موفقیت های بزرگی دست یابد و در لیست برترین ها در سبد مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در نتیجه نیاز به استمرار تبلیغات گسترده وجود دارد.

تبلیغات نوشیدنی های شرکت عالیس

نقش تبلیغات تصویری و بصری در پیشرفت یک کسب و کار غیرقابل انکار است، تکرار نیز فرمولی است که در طول چند سال اخیر به وفور چه در رسانه های خارجی و چه در تلویزیون های ایرانی آن را مشاهده می کنیم و در واقع مسیری که در حال حاضر کسب و کار ها و تجارت های نوپا می پیماند، در همان ابتدای راه شباهت زیادی به گذشته دارد.

در گذشته تبلیغات به صورت روتین و مداوم روی تمامی برنامه های تلویزیون، رادیو و حتی در سطح شهر پخش یم شد. امروزه نیز برندی مانند عالیس که گردش مالی عظیمی دارد و تولیداتش بی شمار است نیز از این تاکتیک استفاده می کند.

گروه تولیدی «عالیس»، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در کشور است. این گروه سال‌ها پیش با هدف تولید فرآورده‌های لبنی پاستوریزه، در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار واقع در شهرک صنعتی چناران آغاز به کار کرد و فعالیت خود را در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های معین خود ادامه داد.

«عالیس» از همان ابتدا، کیفیت جهانی و کسب رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 18001:2007 – ISO 14001:2004 – HACCP – ISO 22000:2005 – ISO 9001:2008 به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی های زیست‌محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف‌کنندگان راه خود را پیش گرفت.

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس - قسمت دوم

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس – قسمت دوم

موفقیتی به نام عالیس

شرکت «چشمه نوشان خراسان» که از شرکت های وابسته به «عالیس» محسوب می‌شود، محصولات خود اعم از انواع نوشابه‌های گازدار، دوغهای گازدار و بدون گاز، آب معدنی، آب آشامیدنی و آبمیوه‌های گازدار را با تکیه بر دانش فنی و تکنولوژی روز اروپا تهیه می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار میدهد.

انگار آن ها به خوبی یاد گرفته اند که چگونه باید در ذهن مخاطب جای بگیرند، در حال حاضر نیز این فرمول هیجان انگیز را دنبال می کنند و باید اعتراف کنیم، وقتی همین حالا این مقاله را می خوانید به یاد جدید ترین تبلیغات این شرکت روی شبکه های تلویزیونی می افتید. این همان تاثیری است که رسانه در آن دخالت مستقیم و ویژه ای دارد.

پس موفقیت این کسب و کار ها یکباره نیست.

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس - قسمت دوم

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس – قسمت دوم

هزینه تبلیغات شرکت عالیس

ارقام گوناگونی در مورد هزینه تبلیغات تلویزیونی عالیس به گوش می رسد که البته برخی از آن ها واقعی نیستند، به گفته بسیاری از رسانه های معتبر: عالیس ماهانه ۱۸۶۳میلیارد تومان را هزینه بستری می کند که تلویزیون است و می تواند بهترین محل برای تبلیغات مداوم باشد.

  میانگین هزینه برای هر ثانیه تبلیغ تعرفه هزینه‌های تبلیغات در تلویزیون در سایت این سازمان و بخش آگهی‌ها موجود است. جداولی که پیچیده است و حساب و کتاب‌هایش متفاوت، اما می‌توان حدودی به یک‌سری ارقام دست پیدا کرد.

ماه‌های سال ضریب می‌خورند و ساعت‌های پخش و شبکه‌ها هم هرکدام ضریب خودشان را دارند. مثلا قبل، بعد و حین برنامه‌هایی مانند «دورهمی»، «خندوانه»، «فوتبال‌های زنده» یا «نود» (که دیگر پخش نمی‌شود) قیمت‌ها بیشتر می‌شود. البته که تبلیغ نیز باید توسط رسانه ملی تایید شود و کیفیت و استاندارد های لازم را داشته باشد. وگرنه خبری از پخش در تلویزیون کشور نیست.

بررسی تبلیغات و آگهی [ ال سی من ] توسط سایت آگهی رایگان بقیمت

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat

 

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس – قسمت دوم، آگهی رایگان، تبلیغات رایگان