کلاهبرداری هایی که از طریق اینترنت و آنلاین به وجود می آید را چگونه شناسایی کنیم؟

کلاهبرداری هایی که از طریق اینترنت و آنلاین به وجود می آید را چگونه شناسایی کنیم؟

کلاهبرداری هایی که از طریق اینترنت و آنلاین به وجود می آید را چگونه شناسایی کنیم؟

ما واقعاً می‌خواهیم باور کنیم که اینترنت مکان امنی است که در آن نمی‌توان با انواع کلاهبرداری‌های آنلاین گرفتار شد، اما همیشه یادآوری خوبی برای انجام یک «بررسی واقعیت» است. ما، انسان‌ها، می‌توانیم به یک هدف آسان برای بازیگران بدخواه تبدیل شویم که می‌خواهند با ارزش‌ترین داده‌های شخصی ما را بدزدند.

کلاهبرداری از طریق اینترنت

ذهن جنایتکار می تواند این روزها را فراتر از گذشته، به زندگی خصوصی، خانه و دفاتر کاری ما برساند. و ما نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم. تاکتیک‌ها و ابزارهای حمله از بردارهای حمله سنتی، که از نرم‌افزارهای مخرب و آسیب‌پذیری‌های موجود در تقریباً همه برنامه‌ها و برنامه‌ها (حتی در سیستم‌عامل‌های محبوب ویندوز) استفاده می‌کنند تا کلاهبرداری‌های فیشینگ مبتکرانه که از مناطق غیرمنتظره جهان، جایی که عدالت امکان‌پذیر است، متفاوت است.

به راحتی دست دراز کنید تا مجرمان را دستگیر کنید. طبق گزارشی از کمیسیون تجارت فدرال (FTC)، افراد جوان به ویژه نسبت به افراد مسن در برابر کلاهبرداری های آنلاین آسیب پذیرتر هستند، هرچند ممکن است تکان دهنده به نظر برسد. این تحقیق نشان می دهد که “40 درصد از بزرگسالان 20 تا 29 ساله که تقلب را گزارش کرده اند و به وکیل کلاهبرداری مراجعه کردند، در نهایت در یک پرونده کلاهبرداری پول از دست داده اند”.

 

در اینجا یافته های یک گزارش در مورد کلاهبرداری های مالی توسط وکیل کلاهبرداری ارائه شده است

 

کمیسیون تجارت فدرال به همین دلیل، ما باید بدانیم محبوب ترین تکنیک هایی که عوامل مخرب برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات خصوصی و داده های مالی ما استفاده می کنند، چیست. ما نباید فراموش کنیم که هدف نهایی آنها همیشه پول ما است و کاری وجود ندارد که آنها برای انجام ماموریت خود انجام ندهند.

کلاهبرداری از طریق اینترنت

کلاهبرداری از طریق اینترنت

 کلاهبرداری از طریق ایمیل فیشینگ

بیش از یک سوم تمام حوادث امنیتی با ایمیل های فیشینگ یا پیوست های مخرب ارسال شده برای کارمندان شرکت شروع می شود. کلاهبرداری های فیشینگ همچنان در حال تکامل هستند و یک تهدید آنلاین مهم برای کاربران و سازمان هایی هستند که می توانند داده های ارزشمند خود را در دستان عوامل مخرب ببینند.

 اثرات حملات فیشینگ می تواند دلهره آور باشد، بنابراین ضروری است که ایمن بمانید و یاد بگیرید که چگونه این حملات را شناسایی و با کمک وکیل کلاهبرداری از آن جلوگیری کنید. کلاهبرداری های فیشینگ بر اساس ارتباط برقرار شده از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی است.

در بسیاری از موارد، مجرمان سایبری پیام‌ها/ایمیل‌هایی را برای کاربران ارسال می‌کنند و سعی می‌کنند آن‌ها را فریب دهند تا داده‌های ارزشمند و حساسی را به آنها ارائه دهند (معتبر ورود – از حساب بانکی، شبکه اجتماعی، حساب کاربری، فضای ذخیره‌سازی ابری) که می‌تواند برای آنها ارزشمند باشد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این ایمیل‌ها از یک منبع رسمی مانند موسسات بانکی یا هر مرجع مالی دیگر، شرکت‌های قانونی یا نمایندگان شبکه‌های اجتماعی برای کاربران می‌آیند. به این ترتیب، آنها با متقاعد کردن شما برای کلیک کردن بر روی یک مورد خاص، از تکنیک‌های مهندسی اجتماعی استفاده می‌کنند.

کلاهبرداری از طریق اینترنت

کلاهبرداری از طریق اینترنت

 پیوند مخرب و دسترسی به وب سایتی که قانونی به نظر می رسد، اما در واقع توسط آنها کنترل می شود. شما به یک صفحه دسترسی به ورود جعلی که شبیه وب سایت واقعی است هدایت می شوید. اگر توجه نکنید، ممکن است در نهایت اعتبار ورود به سیستم و سایر اطلاعات شخصی خود را بدهید.

وکیل کلاهبرداری کمپین‌های ایمیل هرزنامه زیادی را دیده‌ است که در آنها فیشینگ عامل اصلی حمله برای مجرمان مخرب بود که برای انتشار بدافزارهای مالی و سرقت اطلاعات استفاده می‌شد. برای اینکه میزان موفقیت آنها افزایش یابد، کلاهبرداران احساس فوریت ایجاد می کنند.

 آنها به شما داستان ترسناکی می گویند که چگونه حساب بانکی شما در معرض تهدید است و چگونه واقعاً باید در اسرع وقت به سایتی دسترسی پیدا کنید که باید اعتبار خود را برای تایید هویت یا حساب خود وارد کنید. پس از پر کردن مدارک بانکی آنلاین خود، مجرمان سایبری از آنها برای نفوذ به حساب بانکی واقعی شما یا فروش آنها در وب تاریک به سایر افراد علاقه مند استفاده می کنند.

 برای مبارزه بهتر با این حملات از این راهنمای کامل در مورد نحوه شناسایی و جلوگیری از حملات فیشینگ (پر از اسکرین شات و نکات کاربردی) استفاده کنید و از راهنمایی های وکیل کلاهبرداری استفاده نمایید.

 

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

bgheimat.com