ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بازدید تجاری کانادا از جمله آسان ترین روش های اخذ ویزا و اقامت است که شما می توانید برای آن اقدام کنید. این نوع ویزای بیزینسی کانادا به آسانی قابل درخواست است و شما باید اپلیکیشن خود را در سیستم آنلاین به ثبت برسانید.

ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بازدید تجاری کانادا

در کنار بازدید از منطقه مورد نظر برای سرمایه گذاری، شما برای حضور در یک نمایشگاه یا فستیوال نیز می توانید از این نوع ویزاهای کانادا استفاده کنید. همچنین، در بسیاری از اوقات نیاز است تا شما به عنوان نماینده قانونی یک شرکت در کشور مقصد حضور داشته باشید و امور مربوطه را به انجام برسانید. علاوه بر این، در حالتی که نیاز به گذراندن یک دوره کوتاه مدت را داشته باشید که مرتبط با شغل تان است، می توانید از این نوع ویزا استفاده کنید.

مراحل اخذ ویزای بازدید تجاری کانادا

  • مطالعه قانون و مقررات

برای تمامی ویزاهای این کشور که اقامت موقت نیز جزو آن ها به شمار می رود، شما باید با مطالعه کامل قوانین و مقررات کار خود را شروع کنید. بررسی شرایط و مدارک مورد نیاز برای برنامه مورد نظر خیال شما را از هر نظر راحت خواهد کرد.

دقت کنید که فراموش کردن یک مدرک و شرط مهم در برنامه ممکن است شرایط پرونده شما را با ریجکتی مواجه کند. برای نمونه، در ویزای بازدید تجاری کانادا، شما نیاز به ارائه کارت واکسیناسیون دارید تا بتوانید ویزای مربوطه را دریافت کنید.

  • گرفتن مشاوره تخصصی

در صورتی که احساس می کنید پرونده تان ناقص است یا دارای مشکلاتی است، در اولین فرصت می توانید یک وقت مشاوره بگیرید. شما با این کار خواهید توانست از تمامی نواقص پرونده مطلع شوید و در شرایط ایده آل اپلیکیشن ویزای خود را در سیستم مربوطه به ثبت برسانید.

  • آماده سازی مدارک

مدارک ویزای بیزینس ویزیتور کانادا شامل چند مورد مهم هستند که در ادامه مطلب می توانید آن ها را بررسی کنید. دقت کنید که بررسی بند به بند مدارک مورد نیاز، احتمال ریجکتی ویزای شما را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد و به راحتی می توانید برای پاسخ نهایی منتظر بمانید.

در مورد مدارک، ارائه گواهی هایی مانند تمکن مالی و معرفی نامه ها بخش اساسی ماجرا هستند و شما باید یک پاسپورت معتبر داشته باشید.

  • ثبت درخواست آنلاین

با در دست داشتن مدارک مربوطه باید اسکن آن ها را تهیه کرده و در سیستم آنلاین درخواست خود را به ثبت برسانید. پس از این کار، شما در آخرین مرحله باید اپلیکیشن فی را پرداخت کنید که این هزینه به همراه هزینه بیومتریک دریافت خواهد شد. با پرداخت نهایی و ثبت اپلیکیشن، شما باید منتظر نامه سفارت باشید تا مراحل بعدی را طی کنید.

  • انتظار برای بررسی پرونده

پس از تکمیل فرم های آنلاین، در حدود ۱ تا ۶ هفته زمان لازم خواهید داشت تا جواب نهایی را دریافت کنید. دقت کنید که این مدت زمان ممکن است تا ۲ ماه نیز طول بکشد اما بر اساس تجربه، شما جواب خود را در همان هفته های اولیه دریافت خواهید کرد.

در صورتی که برای تمدید ویزای بازدید کانادا درخواست می دهید، بهتر است زودتر از اتمام اعتبار ویزا اقدام کنید تا در زمان بندی مشخص موفق به تمدید ویزایتان شوید.

  • آماده شدن برای حضور در کانادا

شما پس از دریافت جواب قطعی از سفارت باید آماده شوید و مدارک مهمی مانند پاسپورت و ترجمه سایر مدارک را همراه داشته باشید. در صورتی که احتمال می دهید به تمدید ویزا نیاز خواهید داشت، حتما مدارک دیگر را نیز همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز به اطلاعات آن مشکلی پیش نیاید.

نکات مهم برای ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بازدید تجاری کانادا مختص متخصصان کسب و کار است که به قصد فعالیت های تجاری یا بازدید از کشور مورد نظر آن را اخذ می کنند.

این نوع ویزا در دسته ویزاهای موقت کانادا تقسیم بندی می شود و اعتبار آن ۶ ماه است.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد و در صورتی که بخواهید پس از ۶ ماه به عنوان بیزینس ویزیتور در این کشور حضور داشته باشید، باید درخواست تمدید ویزای بازدید تجاری کانادا را ثبت کنید.

بهترین زمان درخواست برای تمدید، حداقل ۱ ماه قبل از تمام شدن اعتبار ۶ ماهه است.

در این روش می توانید خانواده خود را نیز به همراه خود ببرید اما نیاز است تا برای هر نفر اپلیکیشن جدا برای اخذ ویزای ویزیتور تجاری یا ویزای توریستی ثبت شود.

مدارک و شرایط سختی برای ویزای بازدید تجاری کانادا وجود ندارد و شما تنها باید نشان دهید که به عنوان یک بازدید کننده قصد حضور در این کشور را دارید.

ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بازدید تجاری کانادا

شرایط لازم برای اخذ ویزای بازدید تجاری کانادا

برای محقق کردن شرایط این نوع ویزا دقت زیادی لازم است. در واقع، در صورتی که اداره مهاجرت و سازمان مربوطه متوجه شود شما قصد کار یا اقامت بیش از حد در این کشور را دارید، احتمال ریجکتی پرونده بسیار بالا است. دقت کنید که شرط اساسی این ویزا که با نام ویزای بیزینس ویزیتور کانادا نیز شناخته می شود، اثبات حضور به عنوان بازدید تجاری است.

شما می توانید اثبات کنید که از طرف شرکت مبدا خود قصد بازدید تجاری از کشور مورد نظر را دارید. در کنار این موضوع، می توانید برای خرید یک بیزینس یا حتی سرمایه گذاری نیز از مناطق مختلف این کشور دیدن کنید. نکته مهم در تمامی این مراحل این است که بتوانید مدارکی را ارائه دهید که اهداف شما را به اثبات برساند.

هزینه ویزای بازدید تجاری کانادا

هزینه ویزای بیزینس ویزیتور کانادا در دسته ویزای بازدید قرار می گیرد و این نوع اقامت ها دارای هزینه یکسانی هستند. شما جهت درخواست برای خانواده و همسر خود نیز باید هزینه های اپلیکیشن را در نظر داشته باشید که برای هر نفر ۱۰۰ دلار کانادا و خانواده ۵ نفره، ۵۰۰ دلار کانادا است. ارائه گواهی تمکن مالی در این روش اقامت موقت کانادا از جمله الزامات کار است.

در حقیقت، دولت این کشور درخواست دارد تا شما تمکن مالی برای حضور در این کشور و بازگشت به کشور مبدا را ارائه دهید.

در غیر این صورت، احتمال ریجکتی پرونده شما بسیار بالا است. شما می توانید هزینه های زندگی در این کشور را در ادامه بررسی کنید که می توان هزینه های اجاره منزل، هزینه های غذا و هزینه های پوشاک را از مهم ترین آن ها به حساب آورد. برای احتساب این مبالغ به دلار و یا حتی یورو – که در برخی معاملات کاملا رواج دارد – می توانید از صفحه قیمت یورو در کانادا کمک بگیرید.

اثبات دلایل اخذ ویزای بازدید تجاری کانادا

اثبات دلیل اخذ ویزای بازدید تجاری کانادا از جمله مهم ترین بخش های کار است. شما باید با اظهار شخصی یا با ارائه مدارک مرتبط این موضوع را به اثبات برسانید تا موفق به دریافت ویزای بازدید تجاری کانادا شوید. در غیر این صورت، احتمال ریجکتی برای ویزای شما وجود دارد و با یک بار ریجکت شدن پرونده باید درخواست دوباره ثبت شود.

شما می توانید این دلایل را با استفاده از روش های مختلفی اثبات کنید. برای نمونه، در صورتی که به عنوان یک نماینده در کنفرانس یا جلسات کاری شرکت می کنید، مطمئنا دارای معرفی نامه هستید که می توانید مدارک آن را ارائه دهید. همچنین، برای بازدیدهای مربوط به خرید و فروش کالاها نیز شما می توانید یک معرفی نامه یا دعوت نامه از شرکت کانادایی ارائه دهید.

ارائه برنامه سفر نیز در این روش می تواند نکته مهمی باشد تا شما بتوانید به صورت اظهارنامه دلایل حضور در این کشور را نشان دهید.

وکیل ویزای بازدید تجاری کانادا

وکیل ویزای بازدید تجاری کانادا می تواند روشی مشخص و زمان بندی شده برای آماده کردن مدارک و ثبت اپلیکیشن به شما پیشنهاد دهد. به دلیل تسلط وکلای قانونی کانادا به انواع قوانین و جزئیات آن، در صورتی که قصد حضور در این کشور را دارید یا برای مهاجرت برنامه ریزی می کنید، مشاوره با وکیل مهاجرت بهترین گزینه خواهد بود.

این سیستم آنلاین، تمامی اطلاعات قانونی در مورد ویزاهای کانادا را در اختیار شما قرار داده است. شما در این پلتفرم می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن درخواست خود را به ثبت برسانید. ویزای بازدید تجاری کانادا نیز از جمله مواردی است که می توانید پس از ایجاد اکانت در این سیستم، تقاضای آن را به ثبت برسانید.

دقت کنید که تایید نهایی درخواست در این سیستم و پرداخت اپلیکیشن فی در آن، به منزله اتمام کار است و قبل از ثبت هر گونه درخواستی باید پرونده خود را به دقت بررسی کنید. در صورت وجود موارد ناقص یا پر کردن اطلاعات به صورت نادرست، پرونده شما با ریجکتی همراه خواهد شد که شرایط ویزا را برایتان دشوارتر می کند.

تمدید ویزای بازدید تجاری کانادا

امکان تمدید ویزای بازدید تجاری کانادا وجود دارد و شما باید در زمان مشخص مراحل تمدید آن را شروع کنید. بهترین زمان تعیین شده برای ثبت درخواست تمدید ویزای بیزینس ویزیتور کانادا ۱ ماه قبل از اتمام اعتبار آن است تا شما با شلوغی سفارت و اداره مهاجرت برخورد نکنید.

برای تمدید این نوع ویزای بیزینسی کانادا، شما باید هزینه اضافی را نیز در نظر داشته باشید که ۱۰۰ دلار کانادا است. در این آدرس اینترنتی می توانید هزینه های مربوطه را مشاهده کنید.

برای تمدید ویزای خود و در صورتی که همسر یا فرزندان تان نیز همراه شما هستند، باید در مورد تمدید ویزای آن ها نیز درخواست ثبت کنید. این درخواست باید به صورت همزمان ثبت شود و منطقه مورد نظر نیز برای تمامی افراد باید یکی باشد.

ریجکتی ویزای بازدید تجاری کانادا

ریجکتی پرونده ها از جمله مهم ترین نگرانی های متقاضیان است که در مورد کشور کانادا این نگرانی بیشتر خواهد بود. به دلیل حساسیت اپلیکیشن ویزای کانادا و نیاز به ارائه پرونده های کامل، شما باید قبل از هر گونه اقدامی اطلاعات کامل در مورد برنامه مهاجرتی مورد نظر را کسب کنید.

دلایل مختلفی در مورد ریجکتی پرونده ها در این نوع ویزا وجود دارد که می توان موارد زیر را فهرست کرد. در صورتی که احتمال می دهید پرونده شما دچار مشکل است، حتما با متخصصان مهاجرت و وکلای قانونی مشورت داشته باشید چرا که پس از ریجکت شدن شرایط دشوارتر خواهد بود.

  • ارائه مدارک ناقص
  • تایید نشدن مدارک معرفی نامه یا دعوت نامه
  • ارائه اطلاعات نادرست در فرم اپلیکیشن
  • نبود تمکن مالی برای حضور در کانادا و بازگشت از آن
  • وجود مشکلات پزشکی یا سوء سابقه
ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بازدید تجاری کانادا برای همراه

باید اشاره کرد که امکان اخذ ویزای بازدید تجاری کانادا برای همسر و حتی فرزندان متقاضی نیز وجود دارد. با این حال، اپلیکیشن این افراد ربطی به اپلیکیشن ویزای شما نخواهند داشت. در حقیقت، شما در زمان ثبت درخواست باید به صورت جداگانه برای افراد خانواده تان درخواست دهید و هزینه های آن را پرداخت کنید.

بر اساس تاکید دولت این کشور، شما باید برای یک منطقه مشخص درخواست را ثبت کنید و این درخواست باید در یک زمان باشد. پس از ثبت درخواست ویزا، شما باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و منتظر نامه برای طی کردن مراحل بعدی باشید.

نکته مهم این است که ویزای همسر و فرزندان نیز به صورت ۶ ماهه خواهد بود و در صورت نیاز به تمدید، باید قبل از اتمام اعتبار، اپلیکیشن تمدید ویزای تجاری کانادا را در سیستم مربوطه به ثبت برسانید و این می تواند مهم ترین نکته در اخذ ویزای بازدید تجاری کانادا باشد.

 

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

bgheimat.com