هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

کاشت مو در شیراز و همچنین کاشت ابرو و ریش در شهر زیبای شیراز توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز یکی از خدمات مهم کلینیک های تخصصی زیبایی می باشد. کاشت ابرو راه حلی دائمی برای افرادی است که به هر دلیلی ابروهای خود را از دست داده اند و با مشکل ریزش ابرو مواجه هستند. با استفاده از این روش می توانید فرم دلخواه را به ابروها بدهید و برای همیشه از مشکل کم پشتی یا زیبا نبودن ابرو خلاص شوید. نتایج به دست آمده از این روش کاملا طبیعی است. به همین دلیل افراد زیادی برای کاشت ابرو به بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز مراجعه می کنند.

اما نکته اینجاست که در ابتدا ممکن است افراد کمی در انجام این کار تردید داشته باشند آن هم به دلیل هزینه کاشت ابرو می باشد ، با این حال، هزینه انجام این کار ممکن است کمی بالا به نظر برسد. اما اگر نتایج به دست آمده از این روش و ماندگاری آنها را با سایر روش های مشابه مانند میکروبلیدینگ و تاتو مقایسه کنید; بدون شک نتیجه می گیرید که ارزش این هزینه را دارد

هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

علل ریزش ابرو

دلایل افتادگی ابروها می تواند به شما در پیشگیری از این مشکل یا انتخاب بهترین درمان کمک کند. یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند باعث ریزش ابرو شود؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 بیماری های پوستی و درماتیت مانند پسوریازیس، سبورئیک و آتوپیک

  • بیماری های داخلی مانند تغییرات هورمونی، بیماری های عفونی، کمبود آهن و اختلالات تیروئید
  • داشتن یک رژیم غذایی بدون اسیدهای چرب و پروتئین مفید برای رشد ابرو
  • مصرف برخی داروها مانند داروهای روانپزشکی، تشنج، ضد التهاب و کاهش وزن
  • داشتن سرطان های پوست مانند BCC و SCC
  • عفونت های قارچی، شپش سر و هانسن که فولیکول ها و ساقه های مو را تحت تاثیر قرار می دهند.
  • تریکوتیلومانیا وضعیتی است که در آن فرد موهای ابروی خود را کوتاه می کند.
  • شوک های فیزیکی، سوختگی، حوادث، گرما و عوامل شیمیایی
  • برداشتن بیش از حد ابرو در سال های متوالی
  • افزایش سن
  • حساسیت به برخی از لوازم آرایشی
  • مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند طاسی منطقه ای
هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

همانطور که گفتیم هزینه کاشت ابرو یکی از عواملی است که در برنامه ریزی برای انجام این روش باید به آن توجه کرد. به همین دلیل در این قسمت می خواهیم به بررسی عواملی بپردازیم که می توانند بر این هزینه تأثیر بگذارند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هزینه کاشت ابرو چقدر است ؟

دستمزد بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز : بسته به تجربه و مهارت پزشک در کاشت ابرو؛ دستمزد او متفاوت خواهد بود. از طرفی اگر تمام قسمت های ابروی شما افتاده باشد، تیم پزشکی مشکلات بیشتری پیش رو خواهد داشت. به همین دلیل هزینه بیشتری از شما خواهد گرفت.

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدید ترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی ، سلامتی و زیبایی است ، تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند . بنابراین تبلیغات در سایت پزشک برای پزشکان ، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه های پزشکی و زیبایی می تواند کاملا هدفمند باشد .

هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

هزینه و قیمت کاشت ابرو در شیراز

روش کاشت ابرو : یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت نهایی این عمل، روش برداشت پیوندها از بانک و کاشت در محل مورد نظر می باشد. برای این کار از روش های مختلفی مانند FIT، FUT، SUT و Micro FIT استفاده می شود. در این میان روش FUT که قدیمی ترین و در عین حال تهاجمی ترین روش کاشت ابرو است. هزینه کمتری دارد. با این حال، روش‌های SUT و Micro FIT به دلیل استفاده از ماشین‌های پیشرفته برای برداشت پیوند است که خطر آسیب به آن‌ها را کاهش داده و شدت عوارض کاشت ابرو را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. قیمت بالاتری دارند.

تراکم مورد نظر و تعداد پیوند مورد نیاز : بسته به اینکه ابروهای شما چقدر نیاز به ترمیم دارند و چه مدلی می خواهید روی آنها بزنید ، تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو متفاوت است. به طور معمول 200 تا 300 فولیکول برای ترمیم ابروها کافی است. مگر اینکه متقاضی ابروهای پهن و پرپشت تری داشته باشد.

مدل ابرو : یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه کاشت ابرو، مدل کاشت است. واضح است که ابروها پهن تر یا دم بلندتری دارند ، آنها به پیوندهای بیشتری نیاز خواهند داشت یا خیر ؟ .در نتیجه فرآیند برداشت بیشتر طول می کشد و در نتیجه هزینه های بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر، اگر تعداد زیادی گرافت در تاج یا انتهای ابرو کاشته شود. انجام این کار هزینه بیشتری دارد. زیرا این قسمت ها زوایای مختلفی دارند; آنها به زمان و دقت بیشتری نیاز خواهند داشت.

کلینیک کاشت ابرو : کلینیک های مختلف با توجه به ابزار و وسایلی که برای کاشت ابرو استفاده می شود. قیمت های متفاوتی را برای این عمل اعلام خواهند کرد. واضح است که کاشت ابرو در کلینیک هایی که ابزار پیشرفته تری دارند گران تر است. در برخی موارد، یک کلینیک ممکن است طرح های تخفیفی را به مشتریان خود ارائه دهد یا بسته هایی را به متقاضیان ارائه دهد تا این روش مقرون به صرفه تر شود.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به کاشت ابرو خود توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی کاشت ابرو دارد ، انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید .

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

bgheimat.com