موشن گرافیک ، نسل جدید تبلیغات بنری

موشن گرافیک ، نسل جدید تبلیغات بنری

موشن گرافیک ، نسل جدید تبلیغات بنری

خیلی از ما خوب می دانیم موشن گرافیک چیست و چه قابلیت هایی دارد اما در این مطلب سعی میکنیم به صورت خلاصه به معقوله موشن گرافیک ها و تاثیر آن ها در دنیای تبلیغات بپردازیم . در پیرامون اطراف ما اتفاقات زیادی در حوزه طراحی گرافیک و تبلیغات اینترنتی و کاغذی رخ می دهد ، مجموع این اتفاقات باعث می شود که برخی ها به چالش های تبلیغاتی زیان بار و برای برخی ها سود آور داشته می باشد ، طراحی موشن گرافیک و ساختار نمایشی آن از جمله مواردی است که در سال های گذشته تا به امروز مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است .

خیلی دور از انتظار نیست این استقبالی که توسط صاحبان مشاغل صورت میگیرد ، زیبایی بصری تبلیغاتی که از طریق موشن گرافیک ها صورت میگیرد بسیار تاثیر گذار و جذاب بوده و همین مساله سبب رشد و توسعه بسیاری از کسب و کار ها و ساختار کلی نمایش تبلیغات آنلاین و همچنین تلویزیونی شده است . همانند سایر طرح های گرافیکی ، هنگمی که میخواهیم برای طراحی موشن گرافیک اقدام کنیم باید مواردی مشابه تبلیغات بنری را در نظر بگیریم . اینکه میخواهیم فایل ویدیویی و تصویری خودمان در کدام بستر تبلیغاتی به نمایش در آوریم ، اینکه چه میزان متن و محتوای تبلیغاتی در تصویر نشان دهیم و از همه مهم تر چگونه مفهوم تمام این محتوا را به مخاطب انتقال دهیم .

 

موشن گرافیک ، نسل جدید تبلیغات بنری

موشن گرافیک ، نسل جدید تبلیغات بنری

تفاوت میان بنرهای موشن گیف با ویدیو موشن گرافیک ها در چیست :

شاید در کلامی ساده بین این دو ساختار تفاوت زیادی نمایان نشود ، اما در ساختار طراحی و نمایش کاملا متفاوت هم دیگر عمل میکند . هیچگاه نمی توانید طراحی بنر های گیف موشن را با ویدیو موشن گرافیک ها مورد مقایسه قرار دهید . چرا که هم از نرم افزاری ، هم از نظر ساختار و طراحی و قابلیت ها و ابزار ها کامل با یکدیگر فرق دارند .

دیگر صفحات پارسی طرح : هویت بصری ، Hareketli Grafik Tasarımı

محدودیت هایی که در بنر های گیف که عموما با نرم افزاری نظیر فتوشاپ و نرم افزارهای مرتبط طراحی می شود بسیار بیشتر از ویدیو موشن گرافیک ها بوده که نرم افزار هایی نظیر افتر افکت ، سینما فور دی و سایر نرم افزار های حرفه ای در این حوزه انجام می شود وجود دارد . در ویدیو موشن ها فریم ها بر اساس ثانیه تنظیم و در هر ثانیه با فریم فوق العاده 30 فریم بر ثانیه قابلیت طراحی وجود دارد و می توان در این فریم ها با توجه به ابزار های موجود گرافیکی بهترین طراحی بصری دو بعدی خلاقانه و جذاب را ایجاد نمود . اما در نرم افزار هایی که در برای طراحی بنر گیف مورد استفاده قرار می گیرد این مساله بسیار محدود و در برابر موشن گرافیک های ویدیویی بسیاری مبتدی به نظر می رسد .

به همین دلیل اگر بخواهید در تبلیغات اینترنتی و نمایش بنر تبلیغاتی در وب سایت ها اقدام نمایید ما به صورت طراحی بنر گیف را پیشنهاد میکنیم ، در غیر اینصورت اگر تمایش دارید در تیزر های تبلیغاتی و یا تبلیغات ویدیویی در اینترنت حضور داشته باشید گزینه ی خود را گزینه موشن گرافیک ویدیو قرار دهید . شاید موشن گرافیک هزینه و زمان نسبتا زیادی برای طراحی و نمایش برای شما داشته باشد اما به طبع آن تاثیر گذاری بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت .

موشن گرافیک ، نسل جدید تبلیغات بنری

bgheimat