معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

پایتخت فرهنگی و تاریخی ترکیه شهر استانبول است. این شهر در زمان قدیم قسطنطنیه نامیده می‌شد و از اهمیت بسیار بالایی در گذشته برخوردار بوده است. شهر استانبول امروزه مرکزی بسیار مهم برای سفرهای گردشگری است و مسافران بسیاری بخصوص از اروپا به آنجا سفر می‌کنند. استانبول بناهای دیدنی تاریخی مثل ایا صوفیه و آب انبار باسیلیکا را شامل می‌شود که ساخت آنها به دوران امپراتوری روم باز می‌گردند. اگر به این شهر سفر کنید می‌توانید به نقاط بسیار زیاد و جاذبه‌های زیادی دست پیدا کنید. سفری خاطره انگیز را تجربه خواهید نبود. تور استانبول از تورهای بسیار محبوب کشور ترکیه محسوب می‌شود که در میان ایرانیان بسیار مورد توجه است. در شهر استانبول می‌توانید در اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیار خوبی اقامت داشته باشید و از امکانات لوکس و کامل برخوردار باشید. انتخاب یک هتل خوب می‌تواند به شما در تجربه یک سفر عالی کمک زیادی کند. در ادامه چند هتل خوب و مجلل شهر استانبول ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: لیست هتل‌های استانبول

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید.

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

یکی از هتل‌های بسیار خوب با طراحی مدرن در تور استانبول ارزان که جزو هتل‌های خوب 5 ستاره شهر استانبول هم محسوب می‌شود هتل رادیسون بلو در منطقه شیشلی است. این هتل در نقطه‌ای بسیار عالی با فاصله کم از نقاط دیدین و مراکز خرید استانبول قرار گرفته است و می‌توانید به راحتی از آنجا با مترو و یا اتوبوس به نقاط مختلف شهر بروید. هتل رادیسون بلو شامل 291 اتاق است و تمامی اتاق‌ها شامل امکانات خوب مانند مینی بار، تهویه هوا، اینترنت وای فای ، تلوزیوین صفحه تخت و خدمات شبانه روزی می‌شوند. در این رستوران می‌توانید در رستوران‌های بسیار خوب غذاهای خوشمزه ترکی و همچنین اروپایی را میل کنید. در رستوران رادیسون بلو امکانات تفریحی مانند استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا وجکوزی، خدمات ماساژ درمانی، سالن ورزشی مجهز و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد.

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

هتل پوینت بارباروس استانبول

به گزارش سفر باتو ، دیگر هتل 5 ستاره استانبول هتل پوینت بارباروس است این هتل شامل 202 اتاق می‌شود و معماری مدرن دارد. تمامی اتاق‌های این هتل شامل طراحی زیبا و وسایل شیک بوده و شامل تهویه مطبوع، حمام لوکس، تلویزیون و همچنین مینی بار هستند. در کل این هتل می‌توانید از اینترنت پر سرعت رایگان استفاده کنید. رستوران‌های هتل پونیت بارباروس دارای غذاهای بسیار خومشزه بین المللی و ترکی هستند و روزانه صبحانه عالی را به شما ارائه می‌کنند. در این هتل می‌توانید از اتاق‌ها مناظر زیبای شهر را مشاهده کنید و آنجا در کل شامل 18 طبقه می‌شود. از امکانات رفاهی این هتل باید به استخر، سونا، خدمات ماساژ جکوزی، سالن بازی برای بچه‌ها و فضای بزرگ و زیبا برای پیاده روی را می‌توان نام برد.

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

هتل هیلتون گاردن این استانبول

یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر استانبول هتل هیلتون گاردن این است که دارای 210 اتاق بوده و خدماتی لوکس و کامل دارد. اتاق‌های این هتل شامل تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، مینی بار و همچنین مبلمان هستند. در این هتل می‌توانید در رستوران بسیار خوب و با کیفیت غذاهای خوشمزه ترکی و اروپایی میل کنید. آنجا شامل روم سرویس شبانه روزی بوده و شامل اینترنت وای فای می‌شود. بسیاری از اتاق‌های این هتل شامل تراس بوده و مناظری دیدنی از منطقه شاخ طلایی استانبول را شامل می‌شوند.

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

هتل مارمارا تقسیم استانبول

از هتل‌های خوب 5 ستاره استانبول باید به هتل مارمارا تکسیم اشاره کرد که در کنار میدان تکسیم واقع شده و شامل معماری مدرن و بسیار زیبا می‌شود و موقعیت آن باعث شده که به راحتی به مراکز خرید و نقاط دیدنی و گردشگری شهر استانبول دسترسی آسان داشته باشید. این هتل شامل 388 اتاق بوده و از هتل‌های بزرگ شهر محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای امکانات خوب و تزئینات زیبا به همراه وسایل شیک می‌شوند. در آنجا می‌توانید در چندین رستوران غذاهای خوشمزه و با کیفیت ترکی و بین المللی مختلف را میل کنید. این هتل چند کافه نیز دارد. از امکانات این هتل می‌توان به استخرهای سرپوشیده و روباز، خدمات ماساژ درمانی، باشگاه بدنسازی، سولاریوم، سونا و جکوزی و بسیاری امکانات دیگر مثل حمام سنتی ترکی و سالن بازی مخصوص کودکان را اشاره کرد.

معرفی هتلهای خوب استانبول را در ادامه بخوانید

هتل تایتانیک داون تاون بی اوغلو استانبول

هتل تایتانیک داون تاون بی اوغلو یک از بهترین و زیباترین هتل‌های شهر استانبول است که در مرکز شهر قرار دارد و شامل دسترسی عالی و فاصله نزدیک به جاذبه‌های گردشگری استانبول است. اتاق‌های این هتل بزرگ بوده و شامل امکانات کامل و لوکس می‌شوند. در این هتل از امکاناتی مانند تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت وای فای، مینی بار و حمام لوکس برخوردار خواهید بود و می‌توانید در آنجا از امکانات رفاهی و سلامتی مثل حمام سنتی ترکی، مرکز اسپا و خدمات ماساژ درمانی بهره ببرید. این هتل دارای رستوران‌های مختلف بوده که غذاهای مختلف ترکی و بین المللی را به مشتریان ارائه می‌کنند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به صرافی، فروشگاه و باشگاه ورزشی مجهز اشاره کرد. در این هتل استخر، سونا و جکوزی و همینطور سالن بازی برای بچه‌ها وجود دارد.

bgheimat.com