لرزش و تکان خوردن در لباسشویی

لرزش و تکان خوردن در لباسشویی

لرزش و تکان خوردن در لباسشویی

برای اکثر مردم این موضوع یعنی لرزش و تکان خوردن در لباسشویی اتفاق افتاده است که این دستگاه هنگام کار ، به خصوص مراحل آخر کار با قدرت بیشتری برای خشک کرردن لباس ها عمل می کند ، دچار لرزش شود و به این طرف و آن طرف حرکت کند . لرزش و حرکت ماشین لباسشویی 7 کیلویی به اطراف در هنگام کارکردن ممکن است برای شما نگران کننده به نظر برسد ، مخصوصا وقتی که به خاطر این تکان خوردن ها سروصدای زیادی ایجاد شود ؛ اما در خیلی از مواقع این لرزش به خاطر عدم استفاده درست از دستگاه و برخی مواقع هم به دلیل نقص فنی این دستگاه می باشد .

لرزش و تکان خوردن در لباسشویی

لرزش و تکان خوردن در لباسشویی

 

موارد متفاوتی می توانند علت لرزش این دستگاه ها باشد . اما با وجود تفاوت برندها اجزا مسبب که دلیل اصلی لرزش و تکان خوردن در لباسشویی هستند ، مشابه است . بنابراین در اینجا صرف نظر به برند این دستگاه ها بتوانیم در حل مشکلتان کمک کنیم .

قطعا یکی از علت های لرزش ، می توان به تراز نبودن ماشین لباسشویی 8 کیلویی است . بسیاری از مراحل برنامه های شستشو می توانند باعث تکان خوردن و لرزش این دستگاه شود ، اما اگر لباسشویی شما تراز نباشد ، این لرزش ها و تکان ها بیشتر خواهند شد .

یکی دیگر از مشکلات می توان به تنظیم پایه های این دستگاه باشد . ماشین لباسشویی 9 کیلویی طوری طراحی شده اند که می توانند با توجه به سطح زمین تنظیم شوند . تنظیم پایه لباسشویی کار آسان بوده و برای اکثر برندهای لباسشویی ، فرآیند مشابهی دارد . دو پایه جلو این دستگاه دارای مکانیزم ترازبندی همراه با یک قفل هستند تا پس از تنظیم آن ها ، مانع از حرکت پایه ها شود . هر پایه باید در ارتفاع مناسب تنظیم شود و سپس قفل آن فعال گردد .

bgheimat