طراحی سایت – دیجی ویت

طراحی سایت – دیجی ویت

در دنیای شرکت های امروز، داشتن یک طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت شخصی که بتواند  بینندگان را جذب کند بسیار با اهمیت است .  شما ممکن است توسط  کسی که هنوز در مورد شما نمی داند دیده شوید  . شما ممکن است در معرض دید افرادی باشید که درباره شما شنیده اند و می خواهند بیشتر بدانند. وب سایت شما ممکن است عامل اصلی تصمیم گیری برای خرید از شما و نه از رقیب شما باشد . بنابراین این یک عنصر کلیدی برای همه شرکت هاست که یک وبسایت داشته باشد که هم طراحی سایت نوآورانه  و هم جوهر شرکتی را نشان دهد. بنابراین باید اجزای مختلف سایت از جمله طراحی زیبا و الگوهای رنگی و محتوای آن جذاب و چشم گیر باشد. طرح بندی و ارائه طراحی سایت شرکتی نیز باید معنادار باشد تا بتواند هدف شرکت را به اندازه کافی متصور نماید .

شرکت های مختلف تلاش می کنند با استفاده از استعدادهای متداول و ایده های نوآورانه با کمک فن آوری های مدرن، فضای وب خود را تقویت و اهرم بندی کنند .  شکل  طراحی سایت شرکتی و گرافیک الهام بخش ، اثر پایدار بر روح  بینندگان  به نمایش می گذارد ، که پس از آن تبدیل به مشتری بالقوه خواهند شد .  شرکت دیجی ویت در زمینه طراحی سایت می تواند بهترین گزینه برای طراحی هوشمندانه و نوآورانه سایت شما باشد .

برای طراحی سایت شرکتی المانهای زیر باید رعایت شود :

1 . اولین صفحه ای که بیننده آن را مشاهده می کند که باید نمایی کلی از شرکت باشد . این صفحه باید دارای شعار شرکت که متناسب با کار شرکت است و همچنین تعدادی از بهترین کارهای انجام شده شرکت و خدمات و اطلاعات تماس با شرکت باشد .

2 . صفحه نمونه کارها که براساس نوع کار انجام شده دسته بندی می شود وبرای هر کدام از نمونه کارها شرح کامل گنجانده می شود.

3 . صفحه گالری محصولات شرکت و کارهای ارائه شده شرکت

4 . صفحه تماس با ما که در آن کلیه اطلاعات مربوط به شرکت و سایت از جمله آدرس شرکت و شعبات آن ، اطلاعات تماس ( شماره تلفنها و موبایل ) و شبکه های اجتماعی و غیره باید گنجانده شود .

5 . صفحه خدمات که شامل تمام خدماتی که شرکت ارائه می دهد و پشتیبانی می کند

6 . صفحه درباره ما که در آن توضیحاتی در مورد شرکت مانند سال تاسیس شرکت ، موسس شرکت و حتی معرفی اعضای شرکت براساس رتبه آنها در شرکت و عکس اعضا می باشد .

قسمت حائز اهمیت طراحی سایت شرکتی برآوردن نیاز موتورهای جستجو می باشد . اگر طراحی سایت به شکلی زیبا و چشم گیر و خلاقانه باشد و هر چقدر زمان و هزینه صرف طراحی سایت گردد اما بازدید کننده ای نداشته باشد چه فایده دارد. بنابراین باید کلیه قسمتهای سایت براساس سئو طراحی گردد در غیره اینصورت سایت در موتورهای جستجوگر رتبه بندی نخواهد شد .

طراحی سایت شرکتی بر اساس سئو و یا خدمات سئو سایت که توسط متخصصان سئو دیجی ویت انجام می شود به شما در جستجوی راحت سایت توسط موتورهای جستجوگر کمک می کند و رتبه سایت را  بالاتر برده  و بازدیدگنندگان بیشتری را به طرف  سایت سوق می دهد و در صد مشتریان بالقوه افزایش  می یابد . 

بقیمت