ساز و کار فناوری اینورتر

ساز و کار فناوری اینورتر

ساز و کار فناوری اینورتر

در این مقاله قصد داریم شما را با ساز وکار فناوری اینورتر آشنا کنیم که یکی از مهم ترین فاکتور های خرید برای لوازم خانگی می باشد که یکی از مهم ترین این وسایل که از این ویژگی استفاده می کند کولرگازی بوش می باشد . که این وسیله یکی از مهم ترین ، وسیله هایی است که ما در فصل گرما از آن استفاده می کنیم .

ساز و کار فناوری اینورتر

ساز و کار فناوری اینورتر

 

اینورتر یک ماژول الکتریکی است که وظیفه آن تغییر جریان مستقیم ( DC )  به جریان جریان متناوب ( AC )  است . با استفاده از اینورتر می توان جریان متناوبی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز را تولید کرد که کلید اصلی کاهش انرژی در کولرگازی وایت وستینگ هاوس نیز در این قابلیت نهفته است . در واقع در دستگاه هایی که مجهز به اینورتر هستند، ابتدا جریان متناوب برق شهری به جریان مستقیم یا همان DC تغییر می کند و پس از آن اینورتر وارد عمل شده و جریان Dc را بر حسب نیاز با تعیین رو فاکتور ولتاژ و فرکانس ولتاژ و فرکانس به جریان متناوب تبدیل می کند تا کمپرسور با استفاده از این جریان کار کند .

در ابتدا بهتر است برای درک عملکرد کولرگازی اجنرال ، نگاهی به ساختار  هر دو نوع این دستگاه داشته باشیم . البته به این نکته اشاره کنیم که ساختار کلی دستگاه ها تقریبا یکسان است و بزرگ ترین تفاوت که کلید اصلی معمای کاهش انرژی است . در اینورتر نهفته است .

پس می توان گفت یکی از بهترین ویژگی برای این دستگاه ها می باشد که هم می تواهند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و هم اینکه می تواند کارایی دستگاه بالا ببرد و همچنین می تواند حفاظت موتور در برابر افزایش ولتاژ و جلوگیری از آسیب دیدن موتور و عوامل دیگر کاهش ضربه های مکانیکی  و در نتیجه افزایش طول عمر مفید قسمت مکانیکی .

ساز و کار فناوری اینورتر

پس شناختن ساز و کار فناوری اینورتر برای ما مهم است.

bgheimat