رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

دبی شهری در کشور امارات بوده که پرجمعیت‌ترین شهر این کشور هم محسوب می‌شود. دبی به دلیل اهمیت در تجارت و بازرگانی جایگاه بسیار بالایی در میان شهرهای جهان دارد. بخش زیادی از درآمد شهر دبی به دلیل آمدن شرکت‌های خارجی و بسیار بزرگ به آنجا است. همچنین شهر دبی از شهر‌های بسیار محبوب از نظر توریستی بوده و میلیون‌ها توریست به شکل سالانه به این شهر سفر می‌کنند و در کل سال آنجا مملو از توریست است. امکانات بسیاری در این شهر برای گردشگری ایجاد شده است و شامل جاذبه‌های مختلف و فراوان است. این شهر شامل یک رودخانه می‌شود که رودخانه خور نام دارد و شهر را به دو بخش به نام های دیره و بر تقسیم کرده است. بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی ساخت بشر در این شهر ساخته شده است که جزیره نخل نام دارد. در شهر دبی می‌توانید در هتل‌های 5 ستاره دبی اقامت داشته باشید که امکانات لوکس و مجلل بسیار خوبی را به شما ارائه می‌کنند. اگر در این شهر بخواهید به رستوران بروید، می‌توانید برخی از بهترین رستوران‌های دبی را برای غذا خوردن انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین رستوران‌های دبی را به شما معرفی میکنیم، حتماً یکی از این رستوران‌ها را در تور دبی تجربه کنید.

رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

 

رستوران تام اند سرج دبی

یکی از رستوران‌های بسیار معروف و خوب در تور دبی رستوران تام اند سرج است که توسط دو سر آشپز از استرالیا و اسپانیا تاسیس شده است. این رستوران غذاهایی به سبک غربی و اروپایی را به مشتریان ارائه می‌کند و شامل بهترین استاندارد و کیفیت بین المللی است. این رستوران غذاهایی ابتکاری را برای خود دارد که طرفداران زیادی دارند. می‌توانید در این رستوران در محیطی زیبا با طراحی مدرن به خوردن 3 وعده اصلی غذا مشغول شوید. در منوی این رستوران غذاهای گیاهی برای گیاهخواران هم وجود دارد. این رستوران شامل غذاهایی سالم با مواد اولیه تازه و با کیفیت می‌شود.

رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

رستوران پیرچیک دبی

به توضیح سایت گردشگری سفر باتو ، اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید رستوران پیرچیک را از دست ندهید این رستوران در منطقه جمیرای دبی واقع شده و جزو رستورانهای لوکس شهر محسوب می‌شود. آنجا در اسکله‌ای وسط آب است و شامل مناظر بسیار زیبا از دریای خلیج فارس می‌شود. اگر می‌خواهید همسر خود را سورپرایز کنید این رستوران با فضای بسیار زیبایش بهترین جا برای رفتن است. در آنجا می‌توانید در محیطی آرامش بخش و دور از شهر به میل نمودن غذاهایی با کیفیت بسیار بالا بپردازید. انواع ماهی، میگو، صدف و دیگر غذاهای دریایی به سبک‌های مختلف در آنجا قابل سفارش است.

رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

رستوران ایوزون دبی

رستوران آسیایی ایوزون در دبی یکی از بهترین رستوران‌ها در نوع خود است که جزو رستوران‌های گران و لوکس دبی است و شامل محیطی بسیار زیبا می‌شود. آنجا در میان باغی زیبا و دریاچه‌ها دیدنی واقع شده است و ساختمان آنجا به سبک جالبی با تلفیق مدرنیسم با سبک معماری سنتی عربی ساخته شده است. در آنجا می‌توانید انواع مختلف غذاهای آسیای شرقی را میل کنید که شامل غذاهای چینی، کره‌ای و ژِاپنی می‌شود. این رستوران نیز از بهترین رستوران‌ها برای زوج‌های جوان است.

رستوران تومو دبی

مجموعه‌ رستوران‌های تومو از رستوران‌های معروف زنجیره‌ای هستند که در شهر‌های مختلف دنیا شعبه دارد. این رستوران در دبی هم شعبه ای در منطقه‌ای عالی و محیطی زیبا دارد. آنجا می‌توانید در فضایی خارج از شلوغی شهر با منظره شهر دبی و ساختمان‌های بلنداش غذای خوشمزه آسیایی مثل سوشی و نودل میل کنید. آنجا همچنین انواع استیک را نیز به بهترین شکل برای شما طبخ و ارائه می‌کند. این رستوران کیفیت بسیار بالایی دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها در دبی است. می‌توانید در این رستوران در کنار غذای خوشمزه انواع نوشدنی‌های گرم و سرد را نیز سفارش دهید. رستوران تومو دارای قیمت بالا بوده و محیطی لوکس را شامل می‌شود.

رستوران تام اند سرج دبی از بهترین رستوران‌های دبی

 رستوران شایان دبی

در دبی می‌توانید به رستوران شایان رفته و غذای بسیار با کیفیت و خوشمزه ایرانی را هم میل کنید. انواع کباب و خورشت‌ها در این رستوران قابل سفارش است. محیط این رستوران هم بسیار زیبا طراحی شده و دارای فضایی مجلل و زیبا است. رستوران شایان طرفداران زیادی دارد و آنجا معمولاً شلوغ است. این رستوران تنها به ارائه وعده شام می‌پردازد و از ساعت 6 تا 12 شب باز است. کیفیت غذا در این رستوران بالا بوده و انواع کباب‌ها را در آنجا می‌توانید سفارش بدهید که شامل غذاهای دریایی نیز می‌شود.

رستوران بو قطیر دبی

رستوران بو قطیر دیگر رستورانی است که در لیست ما به ارائه غذاهای دریایی با طعم عالی می‌پردازد. این رستوران از رستوران‌های معروف این شهر است و می‌توانید در آنجا انواع ماهی‌ها و غذاهای خوشمزه دریایی را میل کنید. این رستوران شامل سالن سرپوشیده و همینطور بخش بیرونی و روباز می‌شود و می‌توانید در محیط باز هم به میل کردن غذا مشغول شوید. این رستوران از نظر قیمتی هم در سطح مناسب بوده و در کنار کیفیت خوب و مواد اولیه تازه می‌توانید قیمت مناسبی را هم شاهد باشید.

bgheimat.com