دانلود فیلم های خانوادگی

دانلود فیلم های خانوادگی

دانلود فیلم های خانوادگی

دانلود فیلم های خانوادگی

دانلود فیلم های خانوادگی

 

فیلم های خانوادگی با ژانر درام و اجتماعی ترکیب شده است و برای تماشا کردن در جمع خانواده بدون مانع است. این فیلم های خانوادگی برای همه ی سنین بلا مانع، و گاهی سرشار از موضوعاتیست که بسیار پند آموز است. نیکی دیلی این فیلم های خانوادگی را همراه با پخش آنلاین و زیرنویس فارسی چسبیده در سایت قرار داده است.

معرفی فیلم های خانوادگی

1- روبی، توبی و ماشین همه کاره

فیلم سینمایی روبی، توبی و ماشین همه کاره (Robbi, Tobbi und das Fliewatüüt) که با عنوان روبی و ماشین همه کاره توبی (Robby & Toby’s Fantastic Voyager) نیز شناخته میشود، فیلمی ماجراجویی، خانوادگی، علمی تخیلی و فانتزی محصول کشور آلمان به کارگردانی ولفگانگ گروس بر اساس فیلمنامه ای از یان برگر و بوی لورنسن است که در سال 2016 توسط کمپانی Thienemann منتشر شد؛ در این فیلم بازیگرانی نظیر آرسنی بولتمان، الکساندرا ماریا لارا، سم رایلی، فریدریش موکه، بیارنی میدل، رالف کاسپرز، یوردیس تریبل، ملینا ماردینی، اولیور کلینفیلد، کیرن وست، کسپر بچ، جوآنا راوش، پرویز خسروی، کریستین کراننبرگ، ماتیاس اسخندل به ایفای نقش پرداخته اند؛ فیلم روبی توبی و ماشین همه کاره در جشنواره بین المللی فیلم فانتزی بوچئون برنده جایزه بهترین گارکردانی شده است؛ داستان فیلم : در مورد دو رفیق به نام های روبی و توبی است که رابطه دوستی آنها بسیار عجیب و غریب است. زیرا روبی یک روباتی کوچک است که با توبی که یک انسان است رفاقت دارد.

2- ما میتوانیم قهرمان باشیم

فیلم سینمایی ما میتوانیم قهرمان باشیم (We Can Be Heroes) فیلمی درام، اکشن، کمدی، خانوادگی و فانتزی به کارگردانی و نویسندگی رابرت رودریگز است که ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ در نتفلیکس NETFLIX اکران شد. در این فیلم یایا گوسلن، لیون دانیلز، اَندی واکن، حالا فینلی، اَندرو دیاز، آیزیا راسل بایلی، اِکیرا اَکبر، نیثن بِلیر، ووین لایرا بِلیر، پریانکا چوپرا، پدرو پاسکال، آدریانا بارازا، بوید هالبروک بازی کرده اند. داستان فیلم : فیلم در مورد گروهی از ابرقهرمانان است که ناپدید می‌شوند و فرزندان جوان آن‌ها باید به کمک هم نجات‌شان دهند اما آنها با چالش‌های جدی و سختی روبرو می‌شوند.

3- خانه دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب

فیلم سینمایی خانهٔ دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب (Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children) یک فیلم آمریکایی در سبک ماجراجویی و فانتزی تاریک، به نویسندگی جین گولدمن و کارگردانی تیم برتون است، که بر اساس رمانی به همین نام به قلم رانسم ریگز ساخته شده‌است. در این فیلم بازیگرانی همچون اوا گرین، ایسا باترفیلد، کریس اودوود، الیسون جنی، الا پورنل، ترنس استامپ، روپرت اورت، جودی دنچ، او-لن جونز و ساموئل ال. جکسون ایفای نقش می‌کنند. نخستین نمایش خانهٔ دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۶، و در طی جشنواره فیلم «فنتستیک فست» در آستین، تگزاس بود، و سپس در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ توسط فاکس قرن بیستم در ایالات متحده اکران شد. داستان فیلم : نوجوان 16 ساله ای به نام “ژاکوب پورتمن” یک پناهگاه مخفی در یک جزیره کشف میکند که در آنجا کودکان غیرعادی که دارای توانایی های خاصی هستند و توسط یک زن نگهداری میشوند.

4-کودک و روباه

کودک و روباه (به فرانسوی: Le renard et l’enfant) فیلمی محصول فرانسه است که نوامبر 2007 منتشر شد. فیلم روایت‌گر ارتباط یک دختر بچه 10 ساله و یک روباه و بچه‌های او در جنگل است. فیلم در دو منطقه ان در فرانسه و ابروتزو در ایتالیا فیلم‌ برداری شده است. روباه اصلی در فیلم، چند ماه بعد از انتشار فیلم در مارچ 2008 در 12 سالگی مرده است. داستان فیلم : دختری جوان نزدیک به ده سال در یک مزرعه در شرق فرانسه زندگی کرده است. او در یک روز پائیزی، وقتی با دوچرخه خود از میان جنگل به سمت مدرسه اش حرکت می کرد، روباهی را که شکار شده می بیند.

5- سامانتا: تعطیلات یک دختر آمریکایی

سامانتا: تعطیلات یک دختر آمریکایی (Samantha: An American Girl Holiday) یک فیلم تلویزیونی بر اساس رمان یک دختر آمریکایی محصول سال 2004 میلادی است. این فیلم شرح زندگی یک دختربچه ثروتمند به نام سامانتا و سه کودک فقیر است. فیلم در تورنتو،انتاریو، کانادا فیلم برداری شده است و نامزد سه جایزه گشت که یکی از جوایز را برنده شد. سامانتا اولین فیلم از سری فیلم های یک دختر آمریکایی است. این فیلم موفق شده است امتیاز 7.2 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. داستان فیلم : در سال 1904 دختری به نام “سامانتا” بعد از مرگ والدینش، نزد مادربزرگش رفته و یاد میگیرد چطور یک بانوی ویکتوریایی باشد.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

bgheimat.com