تور قشم لحظه آخری آژانس سیوان دشت آریا 

تور قشم لحظه آخری آژانس سیوان دشت آریا 

از شمال گرفته تا جنوب ، از غرب تا شرق، مکان‌های دیدنی و جذاب زیادی در ایران وجود دارد. ایران شهرهای توریست پذیر زیادی در خود دارد و همین امر آن را به یک مقصد گردشگری مطلوب برای مسافران ایرانی و خارجی تبدیل کرده است. در میان گزینه‌های موجود جزیره زیبا قشم از مهم ترین  و محبوب‌ترین اماکن گردشگری در میان مسافران بوده و تور قشم لحظه آخری بسیار جذاب است. لذا اگر آشنایی زیادی با این شهر زیبا ندارید، بهتر است در این مقاله همراه ما باشید.

سیوان دشت آریا 

سیوان دشت آریا

جاذبه های گردشگری

قشم از جاذبه های جذاب دیدنی برخوردار است، بد نیست از این جزیره زیبا دیدن کنیم

. دریاچه خیج: دریاچه‌ای با آبی بلوری که برای شنا و غواصی بسیار مناسب است

جنگل های مانگرو: این جنگل‌های جذاب که در بخش جنوبی قشم قرار دارند، محل زیست و پرورش زنبور عسل هستند و در آن محل گردشگری و کمپینگ نیز وجود دارد.

شهرتاریخی لنگه: شهری تاریخی با معماری خاص و خیابان‌های باریک که محل دیدنی‌هایی چون خانه‌های سنتی، پارک‌های باغ‌باغچه‌ای و بازارهای قدیمی است.

جزیره هنگام: یکی از جزایر مجاور قشم که با قایق از قشم قابل دسترسی است و محل دیدنی‌هایی چون صخره‌های بلند دریایی و محل تفریح ساحلی است.

جزیره های نخل: یکی از جاذبه‌های طبیعی قشم که با تور قایقی قابل دسترسی است و محل دیدنی‌هایی چون جنگل‌های نخل، ساحل‌های زیبا و تفریحات ساحلی است.

 

تور قشم

به طور کلی تور قشم شامل بلیط رفت و برگشت قطار یا هواپیما به همراه تعدادشب مد نظر هتل و خدمات گردشگری است.

لذا برای تهیه تور قشم چون آژانس های مسافرتی به سبب امتیازی که دارند هتل ها و بلیط های رفت و برگشت خیلی ارزان تر از مسافرین عادی میخرند.

پس نیازی نیست که خودمان را ناراحت کنیم و وقت گران بهای خودصرف خرید جا بلیط و هتل کنیم. تنها کاری که ما باید انجام دهیم، این است مجری مستقیم تور قشم را پیدا کنیم.

تور قشم خود را از کجا بخریم؟

بدون شک هر جا اسم از تور قشم لحظه آخری و تور ارزان داخلی می آید، باید مستقیم به سایت های فروش مادر مراجعه کنیم. چندی از سایت های فروش تور قشم، سفرمارکت و سیوان دشت آریا  هست که به صورت تخصصی با نازلترین قیمت ها فعالیت می کنند.

 

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

bgheimat.com