بهترین هتل‌های کیش را ما به شما معرفی می کنیم

بهترین هتل‌های کیش را ما به شما معرفی می کنیم

جزیره کیش از جزایر توریستی و زیبا در خلیج فارس است. این جزیره به همراه جزیره قشم جزو استان هرمزگان، از استان‌های جنوب ایران محسوب می‌شوند. اگر به کیش سفر کردید حتماً به سواحل کیش سر بزنید زیرا آنجا برخی از بهترین سواحل ایران را در خود جای داده است. نقاط دیدنی کیش بسیار زیاد است و شامل جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و همینطور مدرن می‌شود. در کیش می‌توانید به مراکز خرید مدرن و بزرگ رفته و در آنجا به گشت و گذار و حتی تفریح بپردازید. اگر تور کیش را برای سفر انتخاب کردید باید یک هتل بسیار خوب را نیز همراه با آن انتخاب کنید تا از راحتی و رفاه و تجربه سفری لذت بخش اطمینان حاصل فرمایید. در ادامه با ما همراه باشید که بهترین هتل‌های جزیره کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل ویدا کیش

از هتل‌های خوب تور کیش باید هتل ویدا کیش را مثال زد که یک هتل 5 ستاره در جزیره کیش محسوب می‌شود. این هتل دارای 144 اتاق بوده و دارای طراحی و امکاناتی مدرن و خوب می‌شود. این هتل نزدیک به مراکز خرید کیشه بوده و هتلی بسیار خوب از نظر دسترسی به نقاط و جاذبه‌های کیش محسوب می‌گردد.. آنجا اتاق‌هایی با نمای رو به دریا و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و همینطور روم سرویس است. رستوران‌های یان هتل دارای غذاهای بین المللی و ایرانی بوده و به شما نوشیدنی‌های گرم و سرد ارائه می‌کنند. آنجا شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بازی و بسیاری امکانات دیگر برای رفاه حال مهمانان می‌شود.

بهترین هتل‌های کیش را ما به شما معرفی می کنیم

بهترین هتل‌های کیش را ما به شما معرفی می کنیم

 

هتل پارمیس کیش

به اعلام سایت سفر باتو ، دیگر هتل 5 ستاره کیش هتل پارمیس است که دارای طراحی بسیار زیبا بوده و اتاق‌هایی با نمای زیبا دارد. افتتاح این هتل به سال 1385 باز می‌گردد و از هتل‌های بسیار خوب و بروز کیش است. این هتل 7 طبقه دارد و 165 اتاق را شامل می‌شود. اگر در این هتل اقامت داشته باشید و آنجا را در تور کیش انتخاب کنید، می‌توانید دسترسی بسیار خوبی به مرکز خرید پردیس یک و پردیس دو داشته باشید. این هتل شامل استخر نمی‌شود ولی امکاناتی خوب برای رفاه مشتریانش فراهم آورده است که شامل فروشگاه، چای خانه، گالری هنری، آژانس گردشگری و خدمات ترانسفر می‌شود. در آنجا رستوران خوب وجود دارد و این هتل شامل کافی شاپ هم می‌شود.

بهترین هتل‌های کیش را ما به شما معرفی می کنیم

بهترین هتل‌های کیش را ما به شما معرفی می کنیم

 

هتل ترنج کیش

از خاص ترین هتل‌های کیش هتل ترنج کیش است که در وسط دریا و بر روی اسکله ساخته شده است. آنجا شامل 100 سوئیت می‌شود که به شکل جدا از هم ساخته شده و امکاناتی کامل و لوکس را دارند. این هتل بر روی دریای خلیج فارس بوده و در آنجا می‌توانید هم مناظر زیبا را داشته باشید و هم با کف شیشه‌ای آنجا مرجان‌ها و آبزیان زیبای دریا را مشاهده کنید. غروب‌های زیبا در خلیج فارس و طلوع خورشید را می‌توانید در اتاق خود به زیبایی هرچه تمام‌تر مشاهده کنید و از امکانات این هتل بهره ببرید. این هتل امکاناتی مدرن و کامل دارد و در آنجا می‌توانید امکاناتی مانند سالن بدنسازی، تفریحات و ورزش‌های مختل آبی و ساحلی و تور‌های گردشگری را داشته باشید. این هتل شامل رستوران بسیار خوب و همچنین کافی شاپ بوده و نیاز شما را از هر نوعی براورده کرده است. براس سفر به نقاط مختلف کیش هم می‌توانید از خدمات آژانس در این هتل بهره ببرید.

هتل مارینا کیش

یکی از هتل‌های خاص دیگر کیش که بسیار بزرگ و دیدنی است هتل مارینا کیش است. این هتل مساحتی بالغ بر 10 هکتار را در بر می‌گیرد و در محیطی بسیار زیبا و سرسبز و نزدیک به دریا قرار گرفته است. طراحی این هتل مدرن بوده و داخل آن به زیبایی تزئین شده است. از اتاق‌های این هتل می‌توانید نمای زیبا باغ و یا دریا را داشته باشید. این هتل 190 اتاق دارد و از هتل‌های بزرگ کیش است. اتاق‌ها شامل اینترنت، روم سرویس، تهویه و حمام اختصاصی هستند. رستوران‌های این هتل بسیار خوب و با کیفیت بوده و غذاهای بین المللی و ایرانی را به شما ارائه می‌کنند. همچنین این هتل شامل کافی شاپ و چایخانه نیز می‌شود. آنجا امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی، سالن اسپا، خدمات ماساژ درمانی حرفه‌ای، خدمات اجاره ماشین و بسیاری امکانات دیگر را شامل می‌شود.

هتل شایان کیش

از دیگر هتل‌های 5 ستاره کیش باید به هتل معروف و پرطرفدار شایان اشاره کرد که جزو برترین هتل‌های لوکس کیش است. این هتل سال 1382 افتتاح گردیده و امکاناتی مدرن را شامل می‌شود. اتاق‌های این هتل به 130 عدد می‌رسند و تمامی آنها داری اینترنت، تهویه هوا، تلویزیون و طراحی زیبا هستند. رستوران‌های این هتل دارای کیفیت غذای بسیار خوبی بوده و آنجا شامل کافی شاپ نیز می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، خدمات کرایه ماشین‌های لوکس، مرکز اسپا و همچنین سالن امفی تئاتر را می‌توان اشاره کرد. این هتل دسترسی بسیار خوبی به نقاط دیدنی و مراکز خرید کیش دارد و برخی از سوئیت‌های آنجا شامل جکوزی نیز هستند.

bgheimat.com