بهترین سواحل شهر آنتالیا در سفری تابستانی با تور

بهترین سواحل شهر آنتالیا در سفری تابستانی با تور

بهترین سواحل شهر آنتالیا در سفری تابستانی با تور

آنتالیا شهری بسیار دیدنی با آب و هوایی عالی در جنوب ترکیه است. این شهر در کنار دریای زیبای مدیترانه قرار گرفته است و شامل سواحل بسیار عالی و با کیفیت می‌شود و آبی شفاف و مناسب برای تفریح و آبتنی دارد. آنجا همه ساله میلیون‌ها توریست را به سوی خود جذب می‌کند. شهر آنتالیا از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری کشور ترکیه بوده و بخصوص در فصل تابستان به دلیل سواحل خوبش گردشگران بسیار زیادی به آنجا می‌روند. امکانات بسیار خوبی در این شهر برای گردشگران در نظر گرفته شده است و آنجا شامل رستوران‌های بسیار خوب و شهری زیبا است. در این شهر می‌توانید در مراکز خرید مدرن و بزرگ به خرید بپردازید و یا از جاذبه‌های تفریحی و نقاط دیدنی آنجا استفاده کنید. برای اقامت شما می‌توانید یکی از هتل‌های 5 ستاره آنتالیا را برای اقامت خود برگزینید و از امکانات بسیار خوب و لوکس بهره مند شوید و سفر خود را به سفری عالی و خاطره انگیز تبدیل کنید. اگر می‌خواهید به شهر آنتالیا سفر کنید، شما می‌توانید با استفاده از تور آنتالیا آنجا را تجربه کنید. تورهای آنتالیا از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای خارجی در میان ایرانیان است. مهم‌ترین خصوصیت شهر آنتالیا سواحل آنجا است. امروز می‌خواهیم سواحل این شهر را به شما معرفی کنیم که در تور آنتالیا حتماً به یکی از این سواحل بروید و از امکانات ساحل در آنجا بهره ببرید. با بهترین سواحل آنتالیا با ما همراه باشید.

بهترین سواحل شهر آنتالیا در سفری تابستانی با تور

بهترین سواحل شهر آنتالیا در سفری تابستانی با تور

ساحل لارا آنتالیا

یک از بهترین و زیباترین سواحل در آنتالیا ترکیه که بسیاری از توریست‌ها برای آبتنی و تفریح به آنجا می‌روند ساحل لارا است. این ساحل در رزرو تور آنتالیا شامل منظره‌ای بسیار زیبا و نزدیک به بسیاری از نقاط تفریحی و امکانات گردشگری در آنتالیا است. این ساحل شامل شن‌هایی طلایی و آبی بسیار شفاف می‌شود. در آنجا می‌توانید آفتاب بگیرید و امکانات مختلفی در آنجا برای اجاره وسایل مختلف و همینطور رختکن و دوش وجود دارد. اگر خسته شدید و خواستید استراحت کنی یا چیزی بنوشید در نزدیک ساحل کافه و رستوران وجود دارد. این ساحل شامل فضای سبز زیبا است و می‌توانید در آنجا به طبیعت گردی هم بپردازید. از نقاط دیدنی اطراف ساحل لارا آبشار دودن است.

ساحل چیرالی آنتالیا

به اعلام سایت سفر باتو ، ساحل چیرالی دیگر ساحل معروف و زیبای آنتالیا در ترکیه است. آنجا شامل یک بندر زیبا با امکانات تفریحی بسیار عالی می‌شود. در آنجا می‌توانید در کنار منظره بسیار زیبای دریای مدیترانه به خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران‌های بسیار خوب مشغول شوید و همینطور از فروشگاه و کافه آنجا استفاده کنید. توریست‌های زیادی این ساحل را برای گردش خود انتخاب می‌کنند و آنجا معمولاً شامل توریست و گردشگر است. آب آنجا آرام بوده و عمق آب کم است. در این ساحل می‌توانید به تجربه انواع مختلف تفریحات دریایی بپردازید.

ساحل بلک آنتالیا

از دیگر سواحل بزرگ و خوش منظره در شهر آنتالیا ساحل بلک است. این ساحل در خارج از شهر آنتالیا قرار دارد و 36 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. آنجا شامل امکانات بسیار خوب تفریحی می‌شود و هتل و مراکز تفریحی مختلفی در آنجا قرار گرفته است. در آنجا می‌توانید به تنیس بازی یا گلف بازی بپردازید و همینطور در طبیعت زیبای جنگلی آنجا به گردش و دیدن آبشارها و رودخانه‌های زیبا مشغول شوید. این ساحل 17 کیلومتر در طول دریا کشیده شده است و شامل امکانات بسیار خوبی برای علاقه مندان به ساحل رفتن است. در این ساحل می‌توانید مناظر زیبا را مشاهده کنید در کنار تفریح و در نزدیکی آنجا نیز نقاط باستانی وجود دارد.

ساحل چیرالی آنتالیا

ساحل چیرالی یا الیپسن می‌توانید در کنار بهره بردن از ساحلی با شن‌های روشن و آبی بسیار عالی با امکانات تفریحی کامل از نقاط دیدنی تاریخی هم دیدن کنید. در نزدیکی این ساحل شهر تاریخی لیسیان قرار گرفته است که مربوط به دوران پیش از میلاد مسیح می‌شود. در آنجا می‌توانید به رستوران‌های بسیار خوب رفته و غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای را میل کنید یا به قایق سواری و مشاهده نقاط دیدنی مشغول شوید.

ساحل کمر آنتالیا

منطقه کمر از مناطق بسیار زیبای نزدیک شهر آنتالیا بوده و توریست‌های زیادی برای تفریح به آنجا سفر می‌کنند. اگر به آنجا بروید می‌توانید از روستا‌ها و مناطق گردشگری مختلفی دیدن کنید و به طبیعت گردی و گردش در نقاط بسیار زیبا بپردازید. نقاط تاریخی و دیدنی زیادی در این منطقه وجود دارد. ساحل کمر از ساحل‌های بسیار خوب ترکیه است و امکانات بسیار خوب و کاملی برای دوست داران دریا در آنجا قرار گرفته است. در آنجا می‌توانید به سواری قایق‌های گردشگری رفته یا غواصی را تجربه کنید که در آبهای بسیار زیبای مدیترانه صورت می‌گیرد. ماهیگیری در این آبها به دلیل وجود ماهی‌های زیاد پر طرفدار بوده و می‌توانید در قایق‌ها به این فعالیت مشغول شوید. آب آنجا تمیز بوده و برای شنا عالی است. انواع امکانات مختلف گردشگری در آنجا موجود است که شامل رستوران‌ها، کافه‌ها و همینطور مراکز خرید مختلف و فروشگاه‌ها می‌شود که تمامی نیاز‌های شمار را بر آورده می‌سازد.

bgheimat.com