بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

کشور مالزی یکی از کشور های جنوب شرقی آسیا است که دارای آب و هوایی استوایی با جنگل‌هایی انبوه است. پایتخت کشور مالزی، شهر کوالالامپور بوده که شهری مدرن با جاذبه‌های مختلف توریستی است. کوالالامپور برج‌های دوقلو پتروناس را درون خود دارد که بلند ترین برج‌های دو قلوی جهان محسوب می‌شوند. همچنین این شهر با داشتن جاذبه‌های مختلف تاریخی و موزه‌های دیدنی از نظر فرهنگی و جاذبه‌های باستانی هم مورد توجه است. آنجا مراکز خرید مدرن و بسیار بزرگ با اجناس مختلف بین المللی از برند‌های مختلف وجود دارد. در مالزی شهر‌هایی مانند پنانگ، لنکاوی و همچنین منطقه زیبای جرج تاون هم از نظر گردشگری مورد اهمیت بوده و سالانه میلیون‌ها نفر مسافر را به سمت خود جذب می‌کنند. لنکاوی از شهر‌های بسیار زیبای مالزی بوده که از طبیعتی بسیار زیبا و سرسبز برخورد است. همچنین در لنکاوی سواحی دیدنی با مناظری زیبا قابل مشاهد و بهره برداری است. برای اقامت در کشور مالزی می‌توانید در یکی از هتل‌های 5 ستاره و لوکس آنجا سکونت داشته باشید که تعدادشان هم بسیار زیاد است. همچنین این کشور شامل هتل‌های ارزانتر با امکانات کمتر نیز می‌شود. در مالزی می‌توانید در طول اقامتتان انواع تفریحات مختلف را تجربه کنید و در آنجا به گشت و گذار و طبیعت گردی بپردازید. امروز می‌خواهیم به شما بهترین رستوران‌های مالزی را معرفی کنیم که در تور مالزی حتماً به یک یا چند تا از این رستوران‌ها سر بزنید و از غذاهای خوشمزه آسیایی بهره ببرید. با ما همراه باشید.

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

 

رستوران مارینیز کوالالامپور مالزی

اگر می‌خواهید به یکی از بهترین رستوران‌های تور مالزی با مناظری بی نظیر سر بزنید باید رستوران مارینیز را در نظر داشته باشید. این رستوران یک رستوران ایتالیایی بوده که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ از کشور ایتالیای مانند انواع پیتزا و پاستا را شامل می‌شود. این رستوران در برج‌های پتروناس قرار گرفته و می‌توانید از پنجره‌های آنجا منظره فوق‌العاده زیبا از شهر کوالالامپور را مشاهده فرمایید. محیط این رستوران بسیار مجلل و لوکس بوده و غذاها با کیفیت عالی پخته و توسط کادری مجرب ارائه می‌شوند.

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

 

رستوران ال کردو کوالالامپور مالزی

به توضیح و گزارش سایت گردشگری سفر باتو ، یکی از رستوران‌های بسیار خوب در شهر مالزی رستوران ال کردو است که در این شهر به ارائه غذاهای خوشمزه و لذیذ مشغول است. در آنجا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و ابتکاری از طعم‌های اروپایی را با هنرمندی یک سر آشپز مشهور میل کنید. در این رستوران انواع کباب، پیش غذاها و همچنین دسر‌های خوشمزه طبخ و ارائه می‌گردند. محیط این رستوران شیک و پر زرق و برق بوده و کادر حرفه‌ای و مهمان نوازی را شامل می‌شود.

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

 

رستوران ترتی ایت کوالالامپور

رستوران سی و هشت یا ترتی ایت همانطور که از نامش مشخص است در طبقه 38 هتل حیات قرار گرفته است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه آسیایی و شرقی را میل فرمایید که در محیطی با مناظر زیبا خدمت مشتریان ارائه می‌گردند. این رستوران لوکس شامل غذاهای ژاپنی، تایلند و همچنین چینی می‌شود و می‌توانید در آنجا انواع نودل و سوشی‌های خوشمزه را میل کنید یا دستور طبخ یک استیک خوشمزه به سبک آسیایی را بدهید. این رستوران به پخت غذاهای خوشمزه با مواد اولیه تازه مشهور بوده و تزئینات زیبایی را در بشقاب‌هایش به کار می‌گیرد. در آنجا نمای فوق‌العاده از شهر را می‌توانید مشاهده کنید که با پنجره‌های بزرگ و فضای نورگیر زیبای آنجا مشخص است.

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

رستوران سافولک هاوس جرج تاون مالزی

از رستوران‌های بسیار خوب در منطقه جرج تاون کشور مالزی باید به رستوران سافولک هاوس اشاره کرد. این رستوران با محیطی با سالن‌های اروپایی و سنتی معروف بوده و در یک خانه یا عمارت زیبا قرار گرفته است. در این رستوران در محیطی لوکس و صمیمی می‌توانید غذاهای خوشمزه آسیایی و همچنین بین المللی را میل کنید. قدمت این عمارت به دو قرن پیش باز می‌گردد و در آنجا می‌توانید وسایل آنتیک مربوط به زمان استعمار این کشور ما مشاهده کنید.

بهترین رستورانهای مالزی در سفر با تور

رستوران کبابای پنانگ مالزی

اگر به میل نمودن غذاهای جنوب آسیا یعنی هند و همچنین غذاهای تند چینی علاقه داشته باشید می‌توانید به رستوران کبابای بروید این رستوران از رستوران‌های بسیار خوب پنانگ بوده که در خیابان استوارت ال ان قرار گرفته است. در آنجا می‌توانید در محیطی شیک به میل نمودن غذاهای رنگارنگ با طعم‌هایی قوی و عالی مشغول شوید. انواع دسر‌های خوشمزه و پیش‌غذاهای سنتی در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند.

رستوران پاویلیون لنکاوی مالزی

اگر در شهر لنکاوی قصد رفتن به یک رستوران خوب را دارید توصیه می‌شود به رستوران پاویلیون بروید این رستوران از رستوران‌های هتل کاسا دل مار است که در فضای باز با سقفی چوبی قرار گرفته است. این رستوران غذاهای خوشمزه با طعم‌های مالزیایی و تایلندی را به شما ارائه می‌کند. در آنجا می‌توانید در محیطی بسیار عالی که نمایی جنگلی و هوایی عالی دارد غذاهای خوشمزه میل کنید. کادر حرفه‌ای این رستوران هر آنچه نیاز دارید خدمت شما ارائه می‌کنند. در آنجا می‌توانید علاوه بر غذاهای خوشمزه نوشیدنی‌های متنوع و مختلف را نیز سفارش دهید.

bgheimat.com