برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

شهر وان، یکی از شهر‌های کوهستانی و زیبا در شرق ترکیه است و با ایران فاصله بسیار کمی دارد. اکثریت جمعیت این شهر کرد نشین بوده و زبان کردی در آنجا بسیار رایج است. این شهر در زمان قدیم از شهر‌های مهم ارمنی نشین محسوب می‌شده که امروزه هم می‌توان در اطراف آنجا آثاری از صومعه‌ها و کلیسا‌ها را مشاهده کرد. شهر وان به دلیل گربه‌های زیبایش مشهور بوده که چشمان رنگی دارند. در این شهر می‌توانید به نقاط دیدنی طبیعی مثل دریاچه وان رفته و از قلعه وان در نزدیکی آنجا دیدن کنید. در شهر وان مراکز خرید خوبی وجود دارند که برای خرید لباس و کالاهای خارجی بسیار مناسب است. بسیاری از ایرانیان تور وان را برای بازدید از مراکز تجاری و خرید انتخاب می‌کنند. تور وان به صورت زمینی و از مرز ایران و ترکیه انجا می‌شود و این تور از پر رفت و آمدترین تور‌های زمینی به شمار می‌رود. در شهر وان رستوران‌های بسیار خوب ترکی و ایرانی وجود دارد که شما را در طول اقامتتان با غذاهای خوشمزه سیر نگاه خواهند داشت. اگر قصد سفر به شهر وان را دارید حتماً یک هتل خوب را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید. مطمئن باشید با انتخاب هتل‌های لوکس و عالی وان سفر شما به یک سفر رویایی و بسیار خوب تبدیل خواهد شد. برای شما بهترین هتل‌های وان را در زیر معرفی می‌کنیم که بتوانید یکی از این هتل‌های خوب را برای اقامت انتخاب فرمایید.

برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

 

هتل ریسکات وان

یکی از هتل‌های خوب در تور وان سفر باتو هتل ریسکات است که در فضایی بزرگ و در نزدیکی دریاچه زیبای وان قرار گرفته است. این هتل دارای طراحی زیبا و فضای داخلی مجلل و لوکس بوده و امکاناتی بسیار خوب را به مهمانانش ارائه می‌کند. هتل ریسکات شامل 94 اتاق می‌شود که تمامی آنها شامل تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی، گاو صندوق و همچنین بالکن با مناظری بسیار زیبا هستند. این هتل شامل دو رستوران بسیار عالی می‌شود که غذاهای ترکی و همچنین بین المللی را به مشتریانشان ارائه می‌کنند و شامل فضای بزرگ و بسیار مجلل هستند. امکانات این هتل بسیار کامل بوده و آنجا شامل باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده و سرباز، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، حمام سنتی ترکی، خدمات نگهداری از کودک، سالن آرایش و بسیاری امکانات و خدمات خوب دیگر است.

برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

 

هتل دابل تری بای هیلتون وان

دیگر هتل 5 ستاره وان هتل دابل تری بای هیلتون است که یکی از شعبات هتل‌های معروف هیلتون به شمار می‌رود. آنجا ساختمانی بسیار زیبا با معماری مدرن بوده و امکانات و طراحی داخلی بسیار خوبی را شامل می‌شود. تمام اتاق‌های این هتل شامل مبلمان شیک، تلویزیون، تهویه هوا، اینترنت وای فای و همچنین مناظر زیبا هستند. در این هتل می‌توانید در رستوران هایی بسیار با کیفیت و با غذاهای خوشمزه بین المللی طعم‌های بیاد ماندی را میل کنید. همچنین کافی شاپ‌های این هتل انواع نوشیدنی سرد و گرم را به شما ارائه می‌کنند. امکانات این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی، حمام سنتی ترکی، سالن بدنسازی مجهز، خدمات ترانسفر، سالن‌های آمفی تئاتر و کنفرانس و مرکز اسپا می‌شود. این هتل در نزدیکی مراکز خرید وان قرار گر فته و به سادگی می‌توانید از آنجا به نقاط مختلف شهر بروید.

برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

برترین هتل‌های شهر وان ترکیه کدامند؟

 

هتل الیت ورلد وان

هتل الیت ورد با داشتن 230 اتاق از هتل‌های بزرگ با ساختمانی دیدنی در شهر وان به شمار می‌رود. این هتل طراحی مجللی دارد که شامل دیزاین لوکس در داخل هم می‌شود. اتاق‌های این هتل هم با تزئینات و امکاناتی مدرن از مناظری زیبا بهره می‌برند. اتاق‌های هتل الیت ورد شامل حمام لوکس، گاو صندوف، اینترنت وای فای، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و همچنین میز و مبلمان زیبا هستند. در این هتل می‌توانید در رستوران‌های مختلف شامل منو‌های متنوع دریایی و ترکی و همچنین غذاهای بین المللی، از غذاهای خوشمزه بهره ببرید. در این هتل می‌توانید از سالن و خدمات ماساژ استفاده کنید و به سالن بدنسازی مجهز آنجا برای ورزش بروید. این هتل شامل استخر می‌شود و آنجا دارای جکوزی و همچنین سونای خشک و بخار است. این هتل پارکینگ دارد که مناسب کسانی است که با ماشین شخصی به این شهر سفر می‌کنند. تمامی هتل شامل اینترنت بوده و می‌توانید در آنجا از سالن‌های همایش و همچنین آمفی تئاتر بهره ببرید. این هتل خدماتی مانند ترانسفر، تبدیل ارز، فروشگاه و … را نیز ارائه می‌کند. کسانی که می‌خواهند ماشین اجاره کنند می‌تواند از خدمات اجاره خودرو هم در این هتل بهره مند بشوند. همچنین این هتل دارای حمام سنتی ترکی بوده و شامل خدمات آرایشگاه، سلمانی و زیبایی می‌شود. دیگر امکانات هتل الیت ورد شامل کافی شاپ‌های بسیار خوب شامل کافه کامپانی با فضایی زیبا و لوکس و نوشیدنی‌های بسیار خوب گرم و سرد است. اتاق‌های این هتل دارای عایق صدا بوده و از نظر صدا بسیار ساکت و آرام هستند. سوئیت‌های این هتل دارای فضاهایی تا 127 متر هستند. در نزدیکی این هتل فروشگاه کیلر و همچنین موزه وان قرار دارد که پیاده می‌توانید به آنجا بروید.

bgheimat.com