افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

در ایران با توجه به محدود شدن تلگرام تمامی افراد جوان و پیر به سمت رسانه اجتماعی دیگری مثل اینستاگرام, تیک تاک, واتس آپ و بقیه شبکه های اجتماعی کشیده شده اند. در این میان هر فرد و یا شرکتی نیز سعی می کند تا با استفاده از جذب کاربران بیشتر درامد زایی خود را در ایران افزایش دهد. باید به یاد داشته باشید که افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی اصلا کار ساده ای نیست و باید چندین پارامتر را برای بدست آوردن موفقیت رعایت نمایید. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد درباره روش های افزایش فالوور صحبت کنیم و سپس به شما روش خرید فالوور اینستاگرام و پلن های موجود در این مبحث را آموزش خواهیم داد. برای خرید فالوور اینستاگرام میتوانید به وبسایت گلدفالوور مراجعه کنید

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

اولین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام و هر شبکه اجتماعی دیگر این است که از دوستان و آشنایان خود بخواهید به کانال و یا صفحه شما بپیوندند. این روش رایگان و بدون دردسر می باشد ولی تعداد محدودی از اعضا را می توانید به سمت خود جذب نمایید و در واقع در گسترش کسب و کار شما تاثیر قابل توجهی نخواهد داشت. در ادامه شما می توانید با ارائه  دادن محصولات خوب افراد را خوشحال نگه دارید و به این صورت است که افراد غریبه نیز شما را فالوو می کنند. اما این روش نیز نیازمند زمان بسیار بسیار طولانی خواهد بود. روش سریعتر و البته پر هزینه تر خرید فالوور (خرید فالوور اینستاگرام) است. در ادامه روش کار فروشنده ها و شرکت هایی که در این زمینه کار میکنند را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. همچنین برای تبلیغات گوگل نیز میتوانید اقدام کنید.

خرید فالوور اینستاگرام

https://www.youtube.com/watch?v=T1bAoYuPmiw

همانطور که گفته شد روش خرید فالوور راحترین و البته سریعترین راه برای افزایش تعداد فالوور هاست که با هزینه همراه است. در این روش افراد و شرکت های زیادی هستند که می توانند این خدمات را به شما رائه دهند و در واقع این افراد در این زمینه تخصص لازم و کافی را دارند. در کل اینگونه اشخاص با در دست داشتن چند پلن مشخص برای شما فالوور جذب می کنند که این پلن ها عبارتند از:

خرید لایک اینستاگرام

در این روش شخص مورد نظر با استفاده از اکانت های متعددی که دارد و یا با استفاده از ربات هایی که در دست دارد و یا با قرار دادن پستی از پست های شما در یک صفحه محبوب اینستاگرامی سعی می کند تا لایک های صفحه اینستاگرام شما را افزایش دهد. به عبارتی زمانی که شما پلن خرید لایک اینستاگرام  را فعال کنید فروشنده پست آخر شما را به صورت بسیار زیادی محبوب خواهد کرد. به عنوان مثال در صورتی که هر پست شما به صورت معمول 100 لایک می خورد از این پس 10000 لایک خواهد خورد و موتور جستجو اینستا صفحه شما را پرنگتر خواهد دید و به صورت خودکار شما فالوور جذب خواهید کرد و یک روش خوب برای خرید فالوور اینستاگرام است.

خرید بازدید اینستاگرام

این روش کمی شبیه به روش قبل است! به این معنا که باز فروشنده سعی می کند با استفاده از ربات یا اکانت های هکی و یا تبلیغ در صفحات دیگر بازدید یکی از پست های شما را افزایش دهد. در این روش نیز پست مورد نظر به صورت ناگهانی بیشتر از 20 برابر بازدید خواهد خورد و موتور جستجوی اینستاگرام پست شما را به عنوان پستی قوی در نظر خواهد گرفت و شروع می کند آن را در صفحات جستجو نمایش دادن. در واقع شما از این طریق خرید فالوور (خرید فالوور اینستاگرام ) خوبی انجام داده اید.

آموزش اینستاگرام

آموزش اینستاگرام

برای محبوبیت بیشتر ، این شرکت به طور مداوم ویژگی های جدیدی را معرفی می کند تا بتواند افراد را همچنان با این شبکه اجتماعی درگیر نگه دارد. این که نمی توان دست از اینستاگرام کشید ، طبیعی به نظر می رسد ، در ادامه نکات و ترفندهایی را به شما آموزش می دهیم ، که به استفاده شما از اینستاگرام کمک می کند. برای خرید فالوور اینستاگرام به صورت تضمینی و رشد کسب وکارتان اینجا کلیک کنید.

اولین قدم در آموزش اینستاگرام ساخت اکانت می باشد. اگر از قبل اکانت اینستاگرام دارید می توانید به خواندن قسمت بعدی مقاله بپردازید. در غیر این صورت ، با اصول اولیه شروع خواهیم کرد. برای ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری و یا اکانت اینستاگرام ، کافیست برنامه دانلود شده از گوگل پلی را باز کرده و روی ثبت نام ضربه بزنید ، یا با حساب Facebook خود وارد شوید اگر اکانت فیس بوک ندارید می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور خود ، اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کنید. همچنین باید یک نام کاربری منحصر به فرد انتخاب کنید. این نام کاربری می تواند به سادگی به عنوان نام واقعی شما یا نامی خلاقانه تر باشد. اگر برای اهداف حرفه ای به اینستاگرام می پیوندید ، می توانید نام برند خود را برای نام کاربری انتخاب کنید.

خرید فالوور

این پلن به این گونه است که شما تصمیم می گیرید 20.000 نفر خرید فالوور انجام دهید و برای شما اهمیت ندارد که این فالوور ها جدا اکتیو هستند و یا خیر. در واقع شما برای افزایش اعتماد مشتران فقط قصد دارید تا تعداد فالوور های خود را افزایش دهید و اصلا برای شما مهم نیست این فالوور ها کار می کنند و یا خیر. این روش ارزان است ولی بهتر است در شرایط خاص از این پلن استفاده نمایید. در ادامه روش های بهتری برای خرید فالوور اینستاگرام برای شما نام برده ایم.

برای خرید فالوور اینستاگرام اینجا کلیک کنید :

خرید فالوور واقعی

این روش از روش قبل گران تر است ولی از نظر کاربردی بسیار کاربرد خوبی دارد. در واقع در این روش شما قصد می کنید 10.000 نفر خرید فالوور واقعی انجام دهید و تمامی این 10.000 نفر انسان های حقیقی خواهند بود. در واقع با اینگونه خرید شما هم لایک و هم بازدید پست های خود را افزایش خواهید داد. بسیاری از افراد موفق در دنیای اینستاگرام و در واقع سلبریتی های مجازی از این روش ها استفاده کرده اند و اینگونه به شهرت رسیده اند.

خرید فالوور ایرانی

بهترین روش و البته پر سودترین روش برای ما ایرانیان استفاده از پلن خرید فالوور ایرانی ست. همانطور که می دانید در صورتی که شما مغازه دار باشید و یا خدمات خاصی را به افراد ارائه دهید و حتی در صورتی که شما از طریق تبلیغات قصد کسب درامد داشته باشید, بهترین روش این است که فالوور های شما ایرانی باشند. در واقع شما با خرید فالوور ایرانی مشتریان حقیقی خود را به صورت چشم گیری افزایش خواهید داد و با افزایش مشتریان سود شما افزایش خواهد یافت. به همین دلیل است که این روش از روش های قبل کمی گران تر است. اما به یاد داشته باشید که هر گرانی بی دلیل نیست و در دراز مدت برای شما سود آور خواهد بود.

خرید فالوور اینستاگرام ارزان

آخرین نکته ای که شما باید به آن توجه کنید قیمت های مربوط به خرید فالوور (خرید فالوور اینستاگرام) است! اما چرا آخرین نکته؟ چون شما برای موفق شدن باید هزینه بپردازید. به عنوان مثال کسی که در حسن آباد مغازه ای دارد و ماهانه 400 هزارتومان کرایه می دهد سود بیشتری میکند و یا کسی که در تجریش ماهی 10 میلیون تومان کرایه می دهد! درست است شما برای آنکه موفقیت بزرگی بدست آورید نیاز دارید تا سرمایه گذاری قوی و خوبی داشته باشید. برای اینکار بهتر است از فکر خرید فالوور اینستاگرام ارزان خارج شوید و به جای آن سعی کنید از افراد و شرکت های متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید تا یک خرید موفق انجام دهید تا در زمینه خرید فالوور اینستاگرام پیروز باشید.

منبع: دانشگاه اینترنتی ابتکارات مدرن :  https://edu.uomi.ir/

bgheimat.com