افزایش بازدید با ثبت آگهی رایگان

افزایش بازدید با ثبت آگهی رایگان

افزایش بازدید با ثبت آگهی رایگان

تبلیغات در گوگل
امروزه با تبدیل بازار سنتی به تبلیغات گوگل ، بجز کسب و کار ها ، مصرف کنندگان نیز برای خرید خود به اینترنت اعتماد کرده اند . در موتورهای جستجو کسب وکارها این فرصت طلایی را دارند تا در مقابل افرادی که به دنبال محصول یا خدمتشان هستند ، در همان زمان بایستند .
سایت گوگل ، بهترین و پربازدیدترین سایت موجود جهت جستجو و همچنین تبلیغات در مقایسه با دیگر وب سایت ها می باشد . تبلیغات در گوگل یکی از راه های موثر در بازاریابی است . میزان مشاهده ای که کسب و کارها در گوگل دریافت می کنند از نظر فروش نسبت به دیگر رسانه ها دارای ارزش بیشتری است .
گوگل ادوردز به کسب و کارها کمک می کند تا به سرعت به مخاطبین هدف خود دست یافته و نتایج مطلوبشان را مشاهده کنند . پس می توان گفت یکی از راه های موثر افزایش بازدید است .

تبلیغ در گوگل ادوردز
تبلیغات در گوگل نوعی از تبلیغات کلیکی بوده که شما به ازای تبلیغاتتان در نتایج گوگل هزینه ای پرداخت نمی کنید و تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربری بر روی تبلیغات شما کلیک کند . هزینه پیشنهادی برای هر کلیک بر روی تبلیغات شما که bid نامیده می شود . از طرف تبلیغ کننده تعیین می شود .
ابتدا شما اکانت گوگل ادوردز خود را شارژ و سپس کمپین های تبلیغاتی خود را ایجاد کرده و کلمات کلیدی تبلیغتان را تعیین می کنید . هرگاه کاربری کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغات شما را جستجو کند و تبلیغات شما شرایط لازم را برای نمایش را کسب کند ، تبلیغ شما برای او نمایش داده می شود . در صورتی که کاربر روی تبلیغ شما برای او نمایش داده می شود . در صورتی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایت شما شود ، در صورتی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایت شما شود ، هزینه ای بابت کلیک صورت گرفته و از اعتبار شما کم می شود . در کنار این تبلیغ می توان یکی از راه های موثر در افزایش بازدید در سایت شما می توان به رپورتاژ اشاره کرد .
فعال نمودن تبلیغ نیازی به کارت اعتباری ویزا کارت و یا مستر کارت و یا همچنین حساب پی پال دارد و گوگل پس از مدتی حساب شما را فعال خواهد نمود و انجام این کار نیاز به تجربه بسیار دارد . هزینه تبلیغ در گوگل به صورت ادوردز برای هر دلار شارژ به قیمت دلار روز می باشد . پرداخت هزینه به دو روش زیر انجام می شود :
روش اول و مناسب ترین روش زمانی است که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک می نماید که هزینه کلیک از حساب شما کسر می گردد . هزینه بابت هر کلیک بسته به کلمه کلیدی می باشد .
در روش دوم پرداخت هزینه تلیغ به این صورت می باشد که گوگل برای تعداد نمایش معینی از حساب شما مبلغی را کسر می نماید .

افزایش بازدید با ثبت آگهی رایگان

افزایش بازدید با ثبت آگهی رایگان

 

مزایای تبلیغات در گوگل
با سئو یا همان بهینه سازی مناسب وب سایت هاست و به دست آوردن اعتبار از سمت وب سایت های معتبر ، با دادن لینک پشتیبان ، می توان نتایج ارگانیک خوبی به دست آورد . اما رنک ارگانیگ خوبی به دست آورد . اما رنگ ارگانیک در موتورهای جستجو به علت رقابت زیاد در تبلیغات ، زمان بر و کار مشکلی است . کسب و کارها به کمک گوگل ادوردز می توانند سریع تر به نتیجه برسند .
تاثیر گذاشتن روی تصمیم برای خرید در افرادی که از وب سایت شما دیدن کردند . بسیار مهم است . به کمک تبلیغات بازاریابی گوگل ادوردز این فرایند بسیار ساده و موثر است . اگر شما نمی خواهید هزینه ای بدهید بهترین راه ثبت آگهی رایگان در سایت های معتبر می باشد .
یکی دیگر از مزایای تبلغیات ، افزایش مشاهده تبلیغات برای مخاطبین با کیفیت است . با ادوردز این امکان وجود دارد که تبلیغات را بع مخاطبینی که قصد خرید دارند ، نشان دهید .
ایجاد استراتژی های کمپین بر اساس جمعیت کاربران ، توسط ادوردز وجود دارد . یکی از جدیدترین آپدیت ها به خصوص برای کمپین سرچ ، داده هایی در مورد کاربرای همانند سن ، جنسیت ، وضعیت تاهل و غیره است .
یکی از مهمترین مزایا ، تصمیم گیری در مورد زمان و روزی است که شما می خواهید تبلیغات را اجرا کنید .

bgheimat.com