مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت  :

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت، کاربرانی که به یک وب سایت مراجعه می کنند با هدف خاصی به دنبال موضوعی هستند .برای خرید محصول ، خدمت، یا اطلاعاتی که می خواهند به یک طراحی سایت مراجعه می کنند. اگر کاربر وارد یک سایت شود و نیازش براورده نشود . وب سایت را ترک می کند و به دنبال یک وب سایت دیگر می گردد تا نیازش براورده شود.

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

مهمترین ضعف های طراحی سایت

بازدیدکنندگان برای برآوردن اهداف، انجام یک کار و یا برای دریافت پاسخ سوالات خود به یک وب سایت مراجعه می کنند، اگر آنچه که به دنبال آن هستند نیابند به جای دیگری خواهند رفت. با این حال، شما می‌توانید نکات بسیاری از وبسایت‌ها با طراحی سایت ضعیف که مجبور به استفاده از آنها شده‌اید بیاموزید و از این راه ها برای بهبود سایت خود و یا یک مشتری استفاده کنید. چه دلایلی می تواند باعث شود سایت شما بی ارزش شود.

اطلاعات بیش از حد در طراحی سایت

نقاط ضعف و اشتباهات رایج در طراحی سایت

در طراحی وب سایت برای دست یابی به اعتماد مشتریان، باید سعی کنید برای کالاها و خدمات خود توضیحاتی را ارائه بدهید اما این توضیحات نباید بی ربط و بسیار زیاد باشد. زمانی که اطلاعات کافی در مورد محصولات وجود نداشته باشد و یا صفحه مملو از اطلاعات زاید باشد، کاربران نیز مجاب نخواهند شد که سایر محصولات را دیده و در سایت بمانند و طبیعتاً ترجیح می دهند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر به سایت دیگری مراجعه کنند و نه اینکه با شما تماس بگیرند. با چند کلمه نمی توانید آنچه کاربران نیاز دارند به آنها انتقال دهید. به همین دلیل در طراحی سایت باید تلاش کنید که اعتماد کاربران را با توضیحات کافی و مناسب جلب کنید و این توضیحات نه زیاد و نه کم باشد.

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

برای کاهش کلیک ها هر کاری که می توانید بکنید

مهمترین اشتباهات رایج در طراحی سایت

یکی دیگر از ضعف های طراحی سایت دسترسی سخت به محتوا مورد نظر بازدید کننده می باشد. در برخی از وب سایت ها برای رسیدن به صفحه‌ مورد نظر باید چندین کلیک کرد. در حالی که کاربران سایت نمی‌خواهند متوقف شوند و مطالب در بین راه را مطالعه کنند. برای رسیدن به یک صفحه باید به طور مستقیم با آن در ارتباط بود.

مهمترین اشتباهات رایج در طراحی سایت

لینک های معنی دار ایجاد کنید

یکی دیگر از نقاط ضعف عدم توجه به سئو و ایجاد لینک صحیح.

لینک‌ها باید توصیف کننده باشند. به خوانندگان نگویید ادامه مطلب، کلیک کنید، و یا بیشتر. به آنها بگویید که آنها چه خواهند خواند اگر کلیک کنند. طراحی سایت CSS مثالی از لینک توصیفی است.

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

سرفصل ها باید مختصر و توصیفی باشد

سرفصل باید از بقیه متن جدا و مشخص باشد. سرفصلی خوب نوشته شده که کاربران با خواندن آن بتوانند چیزی که می خواهند را بیابند. همچنین می توان این اطلاعات را کمی متراکم‌تر کرد به طوری که به کاربران اجازه دهد دید کلی از مطلب را بدست بیاورند.

استفاده از انیمیشن فلش و متن های متحرک

به یاد داشته باشید که خیلی کم هم اغلب در وب زیاد است!

از دیگر ضعف های طراحی سایت استفاده از انیمیشن و فلش است. انیمیشن های فلش و متن های متحرک ویژگی های اصلی سایت را منحرف و ازبین می برد. از انیمیشن ها در جاهایی که کمک کننده هستند استفاده کنید نه فقط برای نمایش. مهمترین اشتباهات رایج در طراحی سایت

با استفاده از لیست دستیابی به اطلاعات را ساده‌تر کنید

شناسایی نقاط ضعف در طراحی سایت

لیست‌ها از طریق اطلاعات کافی دستیابی به منابع را راحت‌تر می‌کنند. در صورت امکان، لیست را کوتاه نگه دارید. اما اگر استفاده از لیست طولانی لزومی است، از فضاهای سفید برای شکستن آن استفاده کنید.

شناسایی نقاط ضعف یک وبسایت، پرهیز از طراحی سایت ضعیف، عوامل ضعف یک وب سایت، مهمترین ضعف های یک سایت، مهمترین ضعف ها در طراحی یک سایت، ضعف های یک سایت،یک وبسایت با طراحی ضعیف، برجسته ترین ضعف های طراحی سایت، رفع ضعف های طراحی سایت اشتباهات رایج در طراحی سایت

مطالب بیشتر برای مطالعه:

روند افزایش [ آگهی دیجیتال ] و [ تبلیغات دیجیتال ] در ایران و جهان

بررسی تبلیغات و آگهی [ ال سی من ] توسط سایت آگهی رایگان بقیمت

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس توسط سایت آگهی رایگان بقیمت

مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی-توسط سایت درج آگهی رایگان بقیمت

مزایای تبلیغات و آگهی رایگان در سایت های دیوار، شیپور و آفتاب

بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت اول: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات و آگهی اینترنتی چه اثراتی در کسب و کار دارد؟

سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat