آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

 

سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت :

موبایل و گوشی‌ های چینی همواره به ارزان بودن مشهور بوده‌اند و از همین رو کسانی که پول کافی برای خرید محصولات رده بالایی مانند سری آیفون اپل یا گلکسی اس سامسونگ را در اختیار ندارند، به سراغ تهیه یک گوشی میان رده از تولیدات شرکت‌های چینی می‌روند. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب حتماً با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا تعدادی از بهترین گوشی‌ های چینی میان رده و البته باکیفیت را که در سال 2018 می‌توانید تهیه کنید، برایتان معرفی نماییم. البته دقت داشته باشید که ارزان قیمت بودن این محصولات به معنی رده پایین بودن آن‌ها نیست، بلکه این ارزانی در مقایسه با گوشی‌های شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و سونی معنا پیدا می‌کند و لوازم جانبی آنها مانند انواع شارژر ، گلس ، قاب و… به راحتی یافت می شود.

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

بهترین موبایل و گوشی‌ های چینی با قیمت مقرون به صرفه در سال 2018

لیست 10 گوشی چینی ارزان

1- گوشی چینی Xiaomi Pocophone F1

حدود قیمت: 3,800,000 تا 5,800,000 تومان

هیچ تردیدی نداشته باشید که پوکوفون اف 1 یکی از بهترین گوشی‌های چینی عرضه شده تا به امروز است. شیائومی با طراحی این گوشی یک کار برجسته انجام داده و توانسته محصولی باکیفیت بالا را با یک برچسب قیمت بسیار مناسب و منطقی روانه بازار کند. با اینکه پوکوفون اف 1 ظریف‌ترین و سبک‌ترین گوشی هوشمند بازار نیست اما طراحی آن به بهترین شکل ممکن انجام شده و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در مجموع اگر آرزوی خرید شیائومی می 8 را دارید اما بودجه محدودی دارید، پوکوفون اف 1 کاملاً مطابق میل شما ساخته شده است.

2- گوشی چینی Xiaomi Mi 8 Lite

حدود قیمت: 2,800,000 تا 4,500,000 تومان

شیائومی می 8 لایت یک گوشی میان رده بسیار خوش قیمت است که از طراحی جذاب و گیرایی نیز برخوردار می‌باشد. البته شیائومی در ساخت این گوشی تنها به طراحی ظاهری جذاب بسنده نکرده و سخت افزار قدرتمند و دوربین باکیفیتی هم برای آن در نظر گرفته است. پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت حافظه رم و دوربین 12 مگاپیکسلی از جمله مشخصات شیائومی می 8 لایت است.

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

3- گوشی چینی Xiaomi Mi A2

حدود قیمت: 2,700,000 تا 4,100,000 تومان

رویکرد اخیر شیائومی برای اضافه کردن برنامه اندروید وان به گوشی‌های خود باعث شده تا دسترسی کاربران به این محصولات در خارج از چین و هند بسیار ساده‌تر شده و استقبال خوبی از این محصولات به عمل بیاید. گوشی می ای 2 هم یکی از این گوشی‌های خوب و مقرون به صرفه است که البته با سیستم عامل MIUI و تحت نام می 6 ایکس (Mi 6X) هم در بازار عرضه شده است. این گوشی با طراحی مناسب، صفحه نمایش جذاب، عملکرد خوب و همه جانبه و همچنین دوربین سه‌گانه باکیفیت، توانسته یکی از بهترین گوشی‌های چینی با قیمت مقرون به صرفه لقب بگیرد.

4- گوشی چینی Xiaomi Mi A2 Lite

حدود قیمت: 2,300,000 تا 3,500,000 تومان

برای کسانی که به دنبال خرید یک گوشی قدتمند با هزینه پایین هستند، شیائومی می ای 2 لایت یک گزینه ایده‌آل است. این گوشی با طراحی بسیار جذاب و مدرن خود، صفحه نمایشی با نسبت ابعاد 19:9 و دارای بریدگی (مانند آیفون 10) را در اختیار کاربر می‌گذارد. دوربین دوگانه پشتی آن کیفیت قابل قبولی دارد و از لحاظ عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری هم شیائومی می ای 2 لایت هیچ کم و کسر خاصی ندارد. شیائومی حتی در زمینه میزان فضای ذخیره سازی هم کاملاً سخاوتمندانه عمل کرده و 64 گیگابایت فضا به اضافه پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت را در می ای 2 لایت گنجانده است. البته شیار سیم کارت دوم کاملاً مستقل بوده و با نصب کارت حافظه هیچ مشکلی از بابت استفاده از سیم کارت دوم نخواهید داشت. در مجموع شیائومی می ای 2 لایت در رنج قیمت خود یک گوشی عالی به شمار می‌آید.

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

 

5- گوشی چینی UMIDIGI One Pro

حدود قیمت: 2,000,000 تا 2,500,000 تومان

وقتی به صفحه مشخصات یومی دیجی وان پرو نگاه می‌کنیم، عرضه چنین محصولی با این قیمت غیرممکن به نظر می‌رسد! بسیاری از ویژگی‌هایی که تنها در گوشی‌های پرچمدار ارائه شده‌اند در این محصول هم وجود دارند و با قیمتی به مراتب پایین می‌توان از آن‌ها بهره گرفت. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سریع، اتصال NFC، صفحه نمایش IPS با نسبت 19:9، دوربین دوگانه، اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه و طراحی جذاب و مدرن، اشاره کرد. البته با این حال هنوز هم با یک گوشی مقرون به صرفه روبرو هستیم و این مقرون به صرفه بودن تبعاتی داشته است. به عنوان مثال، وضوح صفحه نمایش به صورت HD معمولی است، اسکنر اثر انگشت و محل قرارگیری آن ممکن است به مذاق برخی خوش نیاید و از دوربین هم نباید انتظار چندان زیادی داشته باشید. اما در مجموع ویژگی‌ها و امکاناتی که در برابر هزینه این گوشی می‌توانید دریافت کنید بسیار زیاد و هیجان انگیز است.

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

6- گوشی چینی Honor 9 Lite

حدود قیمت: 2,200,000 تا 2,750,000 تومان

تقریباً زمان زیادی از عرضه آنر 9 لایت می‌گذرد اما این گوشی هنوز هم به عنوان یکی از برترین گوشی‌های چینی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. صفحه نمایش 5.65 اینچی با وضوح 2160 در 1080، پردازنده کایرین 659 و 4 گیگابایت حافظه رم از جمله ویژگی‌های بارز آنر 9 لایت است. همچنین 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های میکرو اس دی هم در دسترس بوده و دوربین 13 مگاپیکسلی آن می‌تواند بسیاری نیازهای کاربران به دوربین را برآورده کند. در مجموع اگر از طرفداران برند آنر بوده اما پول کافی برای خرید مدل‌های پرچمدار را در اختیار ندارید، آنر 9 لایت می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

7- گوشی چینی Honor 7X

حدود قیمت: 1,900,000 تا 3,400,000 تومان (بسته به مشخصات سخت افزاری)

آنر در طراحی گوشی 7 ایکس فوق العاده عمل کرده و می‌توان گفت یک محصول کامل را در اختیار کاربران قرار داده است. این گوشی در ظاهر مانند پرچمدارهای گران قیمت به نظر می‌رسد و هیچ شباهتی به یک محصول مقرون به صرفه ندارد. برخورداری از جک 3.5 میلی متری هدفون، دو سیم کارته بودن و امکان ارتقاء فضای ذخیره سازی به واسطه کارت‌های میکرو اس دی، از جمله مزایای این گوشی است، البته باید توجه داشته باشید که شیار سیم کارت دوم و کارت حافظه مشترک است. صفحه نمایش 18:9 اینچی آنر 7 ایکس جذابیت بالایی داشته و با اکثر برنامه‌های اندرویدی سازگاری کاملی دارد. همچنین این گوشی از طول عمر بالای باتری برخوردار بوده و عملکرد دوربین آن نیز در حد قابل قبولی است.

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

8- گوشی چینی Huawei P Smart

حدود قیمت: 2,300,000 تا 3,200,000 تومان

گوشی هواوی پی اسمارت با صفحه نمایش مدرن با نسبت 18:9 یکی از برترین گوشی‌های مقرون به صرفه اندرویدی است که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. البته شباهت زیاد این محصول به آنر 9 لایت باعث شده تا انتخاب بین این دو بسیار سخت باشد. به ویژه اینکه آنر 9 لایت برخی ویژگی‌های اضافی مانند پشتیبانی از دو سیم کارت یا دوربین دوگانه سلفی برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا خریداران زیادی ترجیح دهند به سراغ مدل آنر بروند. به هر حال هر دو محصول از تولیدات شرکت چینی هواوی محسوب شده و از بابت کیفیت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

9- گوشی چینی UMIDIGI S2 Pro

حدود قیمت: 3,000,000 تا 3,500,000 تومان

یومی دیجی اس 2 پرو هم مانند وان پرو از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته امکانات و ویژگی‌هایی جذاب و رده بالا را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران بگذارد. صفحه نمایش 6 اینچی، پردازنده هشت هسته‌ای هلیو پی 25، حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی از جمله ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند یومی دیجی اس 2 پرو به یک محصول جذاب و کاربر پسند تبدیل شود. نسبت ابعاد نمایشگر این گوشی هم مانند بسیاری از گوشی‌های امروزی به صورت 18:9 طراحی شده و باتری بزرگ 5100 میلی آمپر ساعتی آن هم می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد.

10- گوشی چینی Xiaomi Mi Max 3

حدود قیمت: 3,200,000 تا 4,200,000 تومان

اگر از کار کردن با صفحه نمایش‌های بزرگ لذت می‌برید اما با این حال نمی‌خواهید به سراغ خرید تبلت بروید در این صورت شیائومی می مکس 3 می‌تواند یک گزینه ایده‌آل و البته خوش قیمت برای شما باشد. این مدل که در واقع ادامه دهنده راه می مکس 2 است بهبودهای خوبی را در بخش‌های مختلف داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود عملکرد کلی سیستم، اضافه شدن لنز دوم دوربین در پشت بدنه و صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی با نسبت 18:9 اشاره کرد. شیائومی همواره به عرضه محصولات مقرون به صرفه و البته باکیفیت مشهور بوده و می مکس 3 هم از این قائده مستثنی نیست.

 

مطالب بیشتر برای مطالعه:

روند افزایش [ آگهی دیجیتال ] و [ تبلیغات دیجیتال ] در ایران و جهان

بررسی تبلیغات و آگهی [ ال سی من ] توسط سایت آگهی رایگان بقیمت

بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس توسط سایت آگهی رایگان بقیمت

مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی-توسط سایت درج آگهی رایگان بقیمت

مزایای تبلیغات و آگهی رایگان در سایت های دیوار، شیپور و آفتاب

بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت اول: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)

تبلیغات و آگهی اینترنتی چه اثراتی در کسب و کار دارد؟

سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat

آیا بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را می شناسید؟

منبع : ویرگول