نکات مهم در نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیرگذار

نکات مهم در نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیرگذار

نکات مهم در نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیرگذار

اهمیت کلمات کلیدی در عنوان و متن آگهی رایگان و تبلیغات رایگان

برای نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیر گذار، به موضوع مورد نظر فکر کرده و کلمات کلیدی مناسب  را مشخص کنید، با هدف جذب و تاثیر آگهی و انتخاب کلمه کلیدی مناسب، عنوان و متن آگهی خود را با دقت بنویسید. مهم است بدانید کلمات کلیدی، کلمات یا اصطلاحاتی هستند که شما میخواهید با جستجوی آن ها آگهی شما در صفحات اول موتورهای جستجو نمایش داده شوند. ( برای انتخاب کلمه کلیدی و برچسب مناسب، راهنمای استفاده از برچسب مناسب در انتشار آگهی را کلیک کنید)

نکات مهم در نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیرگذار

نکات مهم در نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیرگذار

تعداد و چگالی کلمات کلیدی در متن آگهی

در نکات مهم در نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیرگذار ، کلمات کلیدی مورد نظر شما بایستی در آگهی چهار یا پنج بار تکرار شوند. قطعا هر قدر تعداد کلمات یک آگهی بیشتر باشد امکان درج و تکرار کلمات کلیدی در آن صفحه نیز بیشتر میشود.

مفهوم چگالی، میزان تکرار کلمه کلیدی، نسبت به تعداد کل کلمات در یک آگهی است. میزان مطلوب چگالی بین ۵ تا ۷ درصد است. یعنی اگر آگهی شما دارای ۱۰۰ کلمه است بهتر است در متن آن حداکثر ۷ بار کلمه کلیدی را تکرار کنید. دقت کنید که در تکرار کلمات کلیدی در آگهی زیاده روی نکنید زیرا در این صورت گوگل متن شما را به عنون اسپمر شناسایی میکند.

عنوان آگهی و تبلیغات

موتور جستجوگر گوگل همواره به عناوین توجه زیادی میکند. کلمه کلیدی مورد نظر خود را حداقل یک بار در عنوان آگهی ذکر کنید و تا حد امکان در ابتدای آن. عنوان آگهی هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربرانی که به دنبال موضوع خاصی هستند با اهمیت است. فقط توجه داشته باشید عنوان آگهی شما نهایتا ۵۰ کاراکتر باشد. از درج عنوانهای طولانی خودداری نمایید. بهتر است به جای قراردادن شماره تلفن، و یا نوشتن نام شرکت برای عنوان آگهی، از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید !

متن آگهی

در نکات مهم در نگارش متن آگهی جذاب و تاثیرگذار ، آگهی خود را با توضیحات کامل بنویسید. بهتر است حداقل تعداد کلمات در آگهی شما بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه باشد. گوگل به صفحاتی که تنها یک یا دو جمله متن را در خود جای داده اند توجهی نمیکند. هر قدر مطالب یک آگهی بیشتر و غنی تر باشد گوگل به آن صفحه توجه بیشتری میکند. ضمنا کپی کردن مطلب از یک سایت دیگر کمکی به شما نمی کند.

و اگر مجبور به این کار هستید، مطلب را از چند سایت انتخاب، و آن را ویرایش و بازنویسی کنید تا یک متن جدید به وجود آورید. بخصوص پاراگراف اول را سعی کنید طوری بازنویسی کنید که کپی از سایتهای دیگر نباشد.
به طور مثال در صورتی که آگهی فروش یک خودرو را دارید، می توانید علاوه بر مشخصات خودروی خود، متنی توضیحی درباره آن خودرو، قابلیتها و ویژگیهای آن، از چند منبع دیگر جمع آوری کنید و در آن متن در جاهای مختلف، چند بار نام خودرو و مدل آن را قید کنید.
در نکات مهم در نگارش متن آگهی جذاب و تاثیرگذار ، به یاد داشته باشید استفاده بیش از حد از یک کلمه یا عبارت در متن میتواند به ضرر آگهی شما تمام شود. بنابراین ما به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم که متن خود را با کلمات کلیدی بمباران کرده یا از جملات تکراری استفاده کنید. با این وجود در هنگام نوشتن یک آگهی باید به آنها توجه کرده و کلمات کلیدی خود را حتما در متن بکار ببرید.

نکات مهم در نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیرگذار

  • از نوشتن عنوان های تکراری، کلی و غیرمرتبط خودداری کنید. عنوان آگهی ( چه چیزی برای فروش دارید؟ ) باید دقیق و مشخص باشد و از کلمات کلیدی که مشخصات مهم یک کالا را نشان می دهد استفاده کنید.
  • استفاده از تصویر واقعی کالای آگهی شده، تاثیر آگهی شما را بالا می برد .منظور از تصویر واقعی، تصویری است که توسط دوربین و یا تلفن همراه خود گرفته اید.
  • پیشنهاد می کنیم کالاها را به صورت تکی آگهی کنید تا بتوانید قیمت واقعی آن ها را درج کنید. اگر نوع کالای شما قیمت بر واحد است، حتماً نوع و میزان واحد کالای خود را به ازای قیمت درج شده ذکر کنید.
  • شرح آگهی باید دربرگیرنده ی تمام جزییات و مشخصات کالای آگهی شده باشد. از تبلیغ فروشگاه،شرکت، مغازه، تولید کننده وارد کننده و برند کالا در متن آگهی استفاده کنید. این موضوع باعث افزایش فروش خواهد شد.
  • نکات مهم در نگارش متن آگهی رایگان جذاب و تاثیرگذار

قیمت  و محصولات و امکاناات انحصاری خود را بیان کنید. مردم معمولاً برای تصمیم گیری در مورد چیزی از جستجوی Google استفاده می کنند. آنچه را که باید تصمیم بگیرند به آنها بدهید. اگر تخفیف محدودی دارید یا محصولی انحصاری را دارید ، این را بگویید.

آیا چیزی می فروشید؟ به مردم بگویید چه چیزی می توانند بخرند. آیا شما خدمتی ارائه می دهید؟ به مردم بگویید چگونه با شما تماس بگیرند. تماس های عملیاتی مانند خرید ، تماس ، سفارش ، بررسی ، ثبت نام یا دریافت قیمت و مراحل بعدی را روشن کنید.

مطالعه مطلب زیر توصیه می شود:

سایت

درج آگهی رایگان و

ثبت آگهی رایگان

بقیمت

راهنمای استفاده از برچسب مناسب در انتشار آگهی رایگان و تبلیغات رایگان

منبع : آگهی رایگان بقیمت bgheimat